Gast Macwikki Geplaatst: 12 september 2011 Geplaatst: 12 september 2011 Hallo, ik heb vernomen dat een oozoon image stabieler is dan openpli 2.0 Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben of dit klopt? ik wil nu natuurlijk even een oozoon op mijn box zetten om te kijken hoe dit uit ziet, maar ik heb niet of nauwelijks ervaring met oozoon, is er hier iemand die mij hierin kan helpen. gr, Roger
Tonskidutch Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 het gaat qua flashen exact eender en ook de instelwizard is nagenoeg 99,x % hetzelfde dus het erop zetten van het image zou je prima zelf moeten kunnen daarna (flashen) lijkt OoZoon meer op het origineel qua menu's en kun je via de feed (download bron voor OoZoon) allerlei plugins en addons downloaden. na een uurtje heb je het al onder de knie. maar let wel op dit: Citaat: For questions, suggestions or error reports please visit the support forum Starting today, images for the models DM500HD, DM800 SE and DM800HD PVR include an improved flash error correction feature. In order to benefit from the improvements, it is required that you either flash the new image with the latest version of DreamUP (V1.3.3.8) or flash a new second stage loader ( DM500HD DM800HD PVR DM800 SE ) before flashing the image via your browser or other means. If you use the online update functionality, the new second stage loader will automatically be installed after rebooting. opdat zijn image ook gaat werken (als die second stage loader nog niet op de dm800se staat) . ciao Eleanor Blancmange
Gast Macwikki Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 He bedankt voor de uitleg, maar kunt u mij ook vertellen of het stabieler is dan openpli 2.0? gr
Tonskidutch Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 dat zul je zelf moeten testen ik gebruikte destijds bijna enkel Oozoon op dm800 maar heb nu een VU+ dus geen kans om Oozoon daarop te draaien. ciao Eleanor Blancmange
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen