odul Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 Wie geeft me zijn ervaringen over het invoeren van een in het buitenland aangekochte 2de hands en of nieuwe wagen en deze ingevoerd heeft naar België.Hoe zit het met de administratieve rondslomp ( douane formaliteiten ) transit platen enz.Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom.Mijn vookeur gaat uit naar de ervaringen van invoer vanuit Duitsland. Dank voor de reacties die natuurlijk ook via pm mogen. Geel , Stad in de Kempen.
vladimirke Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 Ik geef in Google in "auto invoeren uit Duitsland" en de eerst website is meteen nuttig voor me. http://www.zelf-auto-importeren.be/
Catalán Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 Origineel bericht van: odul Wie geeft me zijn ervaringen over het invoeren van een in het buitenland aangekochte 2de hands en of nieuwe wagen en deze ingevoerd heeft naar België.Hoe zit het met de administratieve rondslomp ( douane formaliteiten ) transit platen enz.Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom.Mijn vookeur gaat uit naar de ervaringen van invoer vanuit Duitsland. Dank voor de reacties die natuurlijk ook via pm mogen. Ik heb onlangs een auto uit Nederland ingevoerd naar Belgie,ik kan het je afraden! Zoveel papierwerk om ziek van te worden. mvg DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
odul Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 alvast dank voor jullie antwoorden. Ik heb een verhaal gehoord van een 86 jarige nederlander die voor zijn dochter een auto van Nederland naar Frankrijk heeft ingevoerd.Maar daarom vroeg ik naar Belgische ervaringen daar de wetgeving en administratie anders is dan in België, ondanks de Europese Unie die nog veraf is.Ga zeker googelen en niet overhaast te werk gaan. Geel , Stad in de Kempen.
pukje Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Ik hoor alleen slechte dingen over invoer en op de weg krijgen. problemen zijn gelijkformigheidsattest en e.v.t. goedkeuring lpg installatie. invoer op zich is geen probleem (douane) maar de keuring
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen