Ga naar inhoud

[DM800HD-SE] welke receiver aanschaf

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst:

Welke 3d versies?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Had het al eerder in ander topic vermeld; de Consumentenbond.nl schrijft al dat volgend jaar alleen nog 3D-tv worden verkocht.

Dus zou in deze fase geen decoder of ander dakspul meer kopen.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:
Origineel bericht van: theparasol
En er is ook uiteraard een speciale 3D LNB nodig en 3D proof coax whistle

Gelukkig heeft mijn schotel al een 3D uitstraling :D

Maar nu zonder gekheid, kabel en LNB's zijn niet aan vervanging onderhevig als je het over SD/HD/3D etc hebt. Mijns inziens de ontvangers ook niet, maar dat is zonder onderbouwing.
Geplaatst:

Lekker handig thuis, die 3D meuk.

Met een brilletje kijken, en wel recht ervoor zitten en je hoofd rechthouden, anders werkt het niet goed, en je bezoek zonder brilletje heeft pech.

Of de nieuwe generatie (Toshiba techniek) zonder brilletje, moet je nog steeds recht ervoor zitten omdat het anders niet werkt.

Ik zou niet weten waarom ik dat thuis zou willen hebben.

Beslis gewoon of je persé het allernieuwste wilt hebben, waar je teveel voor betaald voor functionaliteit die nog niet of nauwelijks in gebruik is.

Of gewoon datgene wat nu goed werkt en betaalbaar is, waar je de komende jaren ook nog prima mee vooruit kan.

Als je nu een bepaald merk koopt voor functionaliteit die nog nauwelijks werkt en nog aardig in ontwikkeling is, zorg dan dat je weet of die fabrikant voor je blijft zorgen met updates, anders heb je er niks aan.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Geplaatst:

2 uurtjes 3d kijken en je loopt of je 5 glazen bier op hebt :D maareh ik zou wachten op die nieuwe 7020hd, want als hij dalijk op de markt is en je hebt die blabla box gekocht krijg je zeker spijt.

VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird

• Beheerder
Geplaatst:

De receiver (DM800HD-SE) is qua hardware prima geschikt om 3D weer te geven. Ik weet niet of er inmiddels ook al een automatisch schakelende 3D OSD voor is, maar technisch kan hij dat.

Voor 3D via de satelliet heb je dus geen speciale HD receiver nodig.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

En ook geen andere toebehoren als dishes,lnb's en coax.

Dat het spul strakkies te koop is puur marketing.

MAW: je kunt nu prima een box en toebehoren kopen en over 2 jaar genieten van 3D TV.

Geplaatst:

In het begin kon ik de HD demokanalen opnemen met de 7000 en op de pc bekijken. Als jullie nou maar niet die HD-tv's hadden gekocht dan had ik vast ook een keer TV-beeld gekregen.

• Beheerder
Geplaatst:

Dan ook wel alleen daar, want voor de rest kan er geen misverstand over bestaan dat een azbox premium+ HD alles behalve een dreambox is wink

Mvg,

Michel

Geplaatst:
Origineel bericht van: Michel
De receiver (DM800HD-SE) is qua hardware prima geschikt om 3D weer te geven. Ik weet niet of er inmiddels ook al een automatisch schakelende 3D OSD voor is, maar technisch kan hij dat.

Voor 3D via de satelliet heb je dus geen speciale HD receiver nodig.

Mvg,

Michel

Michel je haalt me de woorden uit mijn mond,Idd er is geen extra onvanger voor nodig om 3D te ontvangen.wie dit meld in zijn reclame adver is gewoon bezig mensen te verleiden om toch maar zijn product te kopen.Puur onzin dus.Een gewone HD ontvanger van welk type dan ook is uitstekend geschikt voor 3D.
Geplaatst:

Dat schrijf ik dus de hele tijd maar het kwartje valt niet.

Zodra er genoeg 3D-tv's verkocht zijn, en de TV-handel pusht dat net als met HD, komt er ook een aparte 3D receiver.

Je moet wel blijven kopen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen