Ga naar inhoud

Installeer KPCS server in ubuntu 10.04.1.lts + licentie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik hoor steeds iets over KPCS server(s)

dat die beter over weg kunnen met de NDS kaarten

voor al Sky de / Sky it

is hier iemand die mij of ons kan vertellen hoe je deze installeert in unbutu 10.04.1 lts ?

Gr Ambilight

Geplaatst:

geen idee is er nog een versie

ik las iets over kpcs maar Mpcs

inmiddels ook iets gevonden Mpcs is oud

Kpcs is nieuw

het is een nieuwe KPCS (CardServer & EMU )

ik heb hier iets in het Engels

KPCS (CardServer & EMU )

Hi all;

Got these information about (CardServer & EMU ) KPCS:

KPCS is not public emu you have to buy it ...comparing to oscam its almost the same same configuration but the difference is KPCS is CardServer & EMU while as oscam is only a cardserver.

its also report it by some friends KPCS has better ecm time, they says new version of KPCS support almost all protocols - Newest is CCcam (client and server) ,KPCS is good cardreader, special designed for NDS cards like *** Italia.

As I know KPCS is not for public you have to pay to get which I will never do unless got cracked version , but they say KPCS has lic key assigned to hardware ID...

I have got 3 cracked version from the NET will try to test and if it work wl upload them.

Guys , that is not my openion I had never test it so if anybody know about KPCS plz feed us back here.

wie kan even een goeie installatie uitleg hier van geven

Geplaatst:

ik lees hier licence moet kopen

is er geen alternatief ?

1. You need kpcs.conf, kpcs.reader and kpcs.user. (config files)

2. For Cannot create shared memory you need to change /etc/sysctl.conf.

3. You need licence for your HWID in kpcs.dat.

Geplaatst:

Ik heb nog niemand gezien die de voordelen van KPCS kan onderbouwen tov OSCAM.

Het is een iets omgebouwde oscam versie. Dat is nu weer het nadeel van een open source softcam, iedereen kan 'm iets aanpassen en er vervolgens geld vragen. Ik heb ook wel is gehoord dat je eigenlijk betaald voor de support bij KPCS. De maker is bereid remote in te loggen en je helpen bij het opzetten of met problemen.

Maar goed dan gebruik ik liever oscam.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Hallo

zet de kpcs patch in de map waar je files hebt staan dan uitvoeren dan die hele handel naar de linux box dan het werken wordt er gezegd

het is het proberen waard vooral sat gebruikers met een NDS kaart

Sky De / Sky IT enz

Geplaatst:

De truck zit hem volgens mij in de Phoenix USB cardreaders die je moet gebruiken met KPCS. Als ik die cardreader op Oscam aansluit haal ik bijna de zelfde ECM tijden als met KPCS.

De key file kijkt naar je hardware, volgens mij naar het idee nummer van de harddisk. Zou hier geen geld aan uit geven, is het niet waard.

DM8000 ruDREAM Infinity X

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen