freak Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 ik heb momenteel in spanje adsl via een telefoonlijn spoedig gaat die vervallen en als ik het goed begrijp komt er dan een "optische fiber kabel" ik heb geen idee hoe dit precies werkt, hoe zit dan met router bijvoorbeeld? ik heb nu een draytek2800 werkt dat op een optische fiber kabel?
grunnsat Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 Nee, nooit direct. Even bij je provider navragen wat voor aansluiting je krijgt, ik verwacht een ethernet WAN aansluiting.
Moderator wiz Geplaatst: 14 september 2011 Moderator Geplaatst: 14 september 2011 als je een fiber kabel tot in je woning krijgt wordt die afgemonteerd met een modem. Op dat modem zitten meestal meerdere ethernet interfaces, een analoge tv aansluiting en twee telefoonaansluitingen. Tenminste, zo doen ze dat in de meeste gevallen hier. Draytek op de ethernet poort aansluiten waar het internet op staat, je wan op dhcp instellen en voila, als alles gereed is kan je internetten. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
freak Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 ze hebben de kabel tot in meerdere kastjes in de straat liggen ik wacht nou op de monteur die de "kabel" van het kastje tot in huis gaat doortrekken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen