theparasol Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Heb al eens een patchkast gezien waar de inpandige leidingen compleet zwartgeblakerd en versmolten op de achterzijde van de patchpanels zaten. Gewoon drama, alles gaat je naar de kloten. Je kunt alleen maar zorgen dat je goed verzekerd bent voor dit soort schade. En als bv een fikse klap dichtbij in een boom voor je raam gaat en je hebt je zooi toch volledig afgekoppelt kan er door electromagnetische veldverschillen een inductiespanning in volledig afgekoppelde apparatuur gaan lopen. Gaat het alsnog kapot, heb je er alles aan gedaan. Natuurgeweld doe je helemaal niets aan. De gevolgen zijn niet altijd even mooi maar zet je als mens wel weer ff op de plek. Heb al eens patchkasten gezien waar de inpandige leidingen compleet zwartgeblakerd op de achterzijde van de patchpanels zaten. Gewoon drama, alles gaat je naar de kloten. Je kunt alleen maar zorgen dat je goed verzekerd bent voor dit soort schade.
BeoMaster Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Origineel bericht van: bonki hallo ik heb ff een vraagje afgelopen zaterdag ging het goed onweren toen had ik ineens geen singaal meer hebben meer mensen daar last van of kan je hier wat aan doen? Ik heb een Technisat multytenne 45cm antwoord: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/2035677/Storing_bij_Canal_Digitaal#Post2035677 P.S. 45cm schotel is wel klein, maar is te doen en was afgelopen zaterdag waarschijnlijk niet jouw probleem. XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen