rudolfdebeer Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Weer fantastische KPN Sales persoon aan de lijn als ik alles in een afnam dan bespaarde ik 40 euro/maand en zou mijn leven geweldig worden. Hoezo? word geregeld aangeklampt door wanhopige collega's kennissen die in de problemen zitten met deze Experia avonturen (Die ik althans voor Internet overwonnen heb). Gratis monteur erbij. Nee alles bleef analoge lijn. Dat kan ik niet snappen en al zeker niet die a la Diavolo stekkers die ik erbij zou moeten nemen was toch Wireless? Zeg maar ja en bel gelijk de andere afdeling op om na bedroevende opsomming nationale klagers me weer te bedenken. Vlgs Bartjes kan het niet goed werken en ik haat heet lopende experiaboxen in mijn meterkast. Als ik het goed begrijpt werkt het bij menigeen niet zuiver net als die Samsungs bij die andere partij. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Moderator wiz Geplaatst: 14 september 2011 Moderator Geplaatst: 14 september 2011 goeiendag zeg. wat is nou de boodschap van dit topic? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
rudolfdebeer Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 Toch maar niet overstappen ondanks fraaie verhalen dunkt mij. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
iemand Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Zo te lezen "gehersenspoeld" door een telefoontje van zo'n call-center gr. Erik
Sjattuh Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Is dit niet een hele slimme vorm van reclame maken? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
1pm Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Hebben hier ook gebeld gisteravond kreeg ook zoeen aanbieding , gwoon verteld dat ik tevreden was met wat ik nu heb. En dat was het ... 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Amager95 Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 KPN vertelt wel vaker verhalen. Ze proberen glasvezel te verkopen en die (snelle) jongens, die in die zeecontainer zitten op locaties in de stad weten er helemaal geen fluit van af. Niet hoe het geinstalleerd moet worden, in welke wijken glasvezel te ontvangen is. Dit laatste, vertelt gewoon de ene medewerker een andere verhaal dan de andere. Toen de zeecontainer op een andere locatie stond kon glasvezel opeens wel. Volgens hun eigen website kan nog steeds niet. Ook eerder problemenmet het modem. Rare verhalen krijg je dan aan de telefoon te horen, en ze zeggen meteen - op een irritante wijze - dat het niet aan hen ligt. Aan wie wel laten ze in het midden. Dankzij een gewone winkel, kom je wel verder. Nog steeds mis ik Planet.
Moderator wiz Geplaatst: 14 september 2011 Moderator Geplaatst: 14 september 2011 wat ik wel grappig vind is dat er zo af en toe zo'n kpn mannetje aanbelt hier om te vragen of ik wel weet dat ik een glasvezel aansluiting heb. Zeg ik dat weet ik, en hij doet het prima. Zegt hij volgens onze gegevens neemt u helemaal niets af van ons. Dat klopt en dat bevalt tot nu toe prima. Oh, hoe kijkt u nu tv dan, en internet en telefoon dan? Nou tv via satelliet, dan heb ik wat meer keuze naar wat ik kijk dan wat jullie kunnen bieden, internet bij een andere provider waar ik uitsluitend een internet verbinding kan afnemen, en telefonie doe ik met voip. Nu we het er over hebben, ze zullen een dezer dagen wel weer aanbellen denk ik, ik ben een van de weinigen hier die daadwerkelijk zijn glasvezelkabel gebruikt, tot nog toe valt het gebruik nogal tegen. Ik heb ze al een tijdje niet gezien VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Outta space Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Alles wat voor KPN langs de deur loopt of belt werkt niet voor KPN maar voor andere bedrijven die worden ingehuurd. Het gaat hun alleen maar om de sales, dan wordt hun loon tenminste interessant. Door mijn werk krijg ik regelmatig te horen wat men nu weer aan de telefoon en/of deur heeft verteld. Vanuit mijn werk verkoop ik ook KPN producten(naast andere providers) maar hier krijgt men tenminste eerlijke voorlichting en maakt op basis daarvan hun keuze.
Neptunus Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Hier dan maar even een tegengeluid: ik ben uiterst tevreden over de KPN triple play die ik al lange tijd heb. Ook de klantenservice en de hardware is wat mij betreft prima in orde. Telefoontjes van personen die ik niet ken neem ik al lange tijd niet meer, telefoontjes van personen die ik wel ken ook steeds minder trouwens, zeker als het om etenstijd is of als ik een goede serie of sportwedstrijd zit te kijken. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
chevrolet Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 @1Neptunis Wil ook nou niet gelijk een gat in de lucht springen maar hier werkt het ook goed. KPN geeft wat ze beloven en waar ik voor betaal, dus tevreden met KPN,....mmmjjaa. "fortuna vitrea est" VU+ Duo
rudolfdebeer Geplaatst: 16 september 2011 Auteur Geplaatst: 16 september 2011 Zou kunnen dat het wel werkt, maar dan toch volgens de wet van bartjes. Je TV aansluiting deelt de bandbreedte van je modem/router. Die á la diavolo stekkers moet je zelf betalen. De beeldkwaliteit kan tegenvallen. En bellen via select carriers wordt geblokkeerd. Je hebt geen analoge lijn meer en die Experiabox moet 24 uur bijstaan en ze worden vaak zo warm dat ze minimaal gaan hangen of spontaan in reset gaan. Dus het ding moet gunstig geplaatst worden. Nu heb ik al heel wat technische conversaties en bezoekjes van KPN monteurs in verleden gehad. Vaak kwam het toch op neer dat mijn onorthodoxe manier van aansluiten de beste was. Dus zo'n gratis monteur zie ik met angst en beven tegemoet. De laaste jongeman verstond zijn vak wel en heeft me uiteindelijk wel aan een goede experiabox 787 geholpen (wat minder problemen) De helpdesk is net zo slecht als die van Planet. (is 1:1 volgens mij) Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Neptunus Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Gratis monteur heb ik nog nooit nodig gehad, experiabox staat al jaren aan, nog nooit technische uitval gehad, ik bel gratis dus carrier select overbodig. Beeldkwaliteit valt me reuze, digitenne voor de slaapkamers van mijn zoons "gratis". Ik ga verder KPN niet ophemelen want ik heb ook eens een groot probleem gehad toen ze me per ongeluk afsloten. Verder is ITV jaren onder de maat geweest. Maar de eerste lijns klantenservice heeft mij altijd goed en snel geholpen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Psychosammie Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Citaat: volgens de wet van bartjes Als je zijn naam gebruikt, doe het dan in ieder geval goed!Willem Bartjens Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen