joopv Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Stel dat ik mijn account op sat4all.com zou willen opheffen, hoe doe ik dat dan?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Waarom zou je dat willen?
Sjattuh Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Ik denk niet dat wij onze accounts kunnen opheffen, maar een PM naar een MOD zou het kunnen doen. Er is nog een andere manier maar dan kun je ook nooit meer terug komen... MOD boven stelt wel de juiste vraag, Waarom?!! The Horror... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Bigfoot Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Nee, dat kan helaas niet. Dan zou het forum er ook erg onoverzichtelijk uit komen te zien. We kunnen je wel permanent bannen als je dat wilt?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Gewoon niet meer inloggen kan ook natuurlijk...
Gast Delta Star Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Gewoon niet meer inloggen kan ook natuurlijk... Gewoon de Pc de deur uit. D.S.
kriebie Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Een willekeurig nieuw wachtwoord inrammelen van minimaal 20 karakters lang, en dan uitloggen. Succes gegarandeerd.
Johan45 Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Origineel bericht van: joopv Stel dat ik mijn account op sat4all.com zou willen opheffen, hoe doe ik dat dan? Je kan een verzoek indienen via het contact formulier. Het verzoek zal dan bekeken worden en de argumenten waarom je account verwijderd moet worden zal afgewogen worden. Een account word in principe echter niet verwijderd om de leesbaarheid van het forum in stand te houden. Het zal dus van de argumenten afhangen hoe er over beslist word. Bij een alleen -ik wil het- bijvoorbeeld hoef je geen verzoek in te dienen. Dat is dan zonde van jouw en onze tijd... *** Je accountgegevens worden uiteraard wel verwijderd als je dat wilt. Een bericht via PM of als het helemaal niet anders kan via het contactformulier is voldoende. Dit topic gaat nu op slot. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten