Spiderman1974 Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Hallo, Ik weet niet of deze vraag al eerder behandeld is maar ik kan hem niet vinden. Mijn vraag is of je ook Divx en Avi kunt afspelen op een VU+ Duo? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Kabeltje87 Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Origineel bericht van: Spiderman1974 Hallo, Ik weet niet of deze vraag al eerder behandeld is maar ik kan hem niet vinden. Mijn vraag is of je ook Divx en Avi kunt afspelen op een VU+ Duo? Ja. Maar: sommige DIVX gecomprimeerde files zijn gemaakt met opties die de decodeer CHIP in de VU+ (of DM) niet begrijpt. Deze files zullen dan haperen, schokken of helemaal niet af spelen. Conclusie: Je weet het pas wanneer je het probeert. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Ferr Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 De meeste worden gewoon afgespeeld.. alleen niet allemaal even vloeiend helaas.. Beste bij mij zijn x264 AC3 bestanden DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen