Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik dacht de regeltjes goed te hebben gevolgd door een bootable USB stick te maken met de MS tool en heb vervolgens het image van Windows8 preview hier naartoe gebracht. Daarna de laptop gestart en nu blijkt dat m'n Windows7 overschreven is en software verdwenen. In de verkenner vond ik nog wel een Windows.old.

Is er nog een kans dat ik m'n Windows7 terug kan halen?

Groet, André

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dreeke
Ik dacht de regeltjes goed te hebben gevolgd door een bootable USB stick te maken met de MS tool en heb vervolgens het image van Windows8 preview hier naartoe gebracht. Daarna de laptop gestart en nu blijkt dat m'n Windows7 overschreven is en software verdwenen. In de verkenner vond ik nog wel een Windows.old.

Is er nog een kans dat ik m'n Windows7 terug kan halen?

Je hebt alles goed gedaan alleen niet op zitten letten net voor/tijdens de installatie wink

Hier staat hoe dit moet geschreven vanuit windows 7 terug naar bijvoorbeeld vista

http://support.microsoft.com/kb/971762

In basis zou dit gelijk moeten zijn voor jouw situatie.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik weet het niet......kwam onderstaande tegen op de microsoft site.

Vandaar dat ik hem zelf in een virtualbox hebt gezet.

Notes about installing the Windows Developer Preview

You can't uninstall the Windows Developer Preview.

To reinstall your previous operating system, you must have restore or installation media

Geplaatst:
Origineel bericht van: Satdorus
Ik weet het niet......kwam onderstaande tegen op de microsoft site.
Vandaar dat ik hem zelf in een virtualbox hebt gezet.

Notes about installing the Windows Developer Preview

You can't uninstall the Windows Developer Preview.
To reinstall your previous operating system, you must have restore or installation media

Helemaal gelijk in... Hij is nog niet af dus terug kan in dit geval helaas niet.... Dus een herinstall.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Penthe
Citaat:
Windows 8 Radicaal anders

KLopt het sloopt meer dan je lief is, het eerste bewijs is er al smile

Wat een bullsh*t antwoord....

Geplaatst:
Origineel bericht van: Penthe
KLopt het sloopt meer dan je lief is, het eerste bewijs is er al smile

Dus de TS leest niet de waarschuwing en dan ligt het aan windows?

Als jij benzine in je diesel auto gooit ligt het zeker ook aan de auto fabrikant?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Heren, niet zo bijten :D

Zo nu en dan heb ik wat geluk bij mijn domheid. De vrij nieuwe HP laptop bleek een recover optie te hebben door bij het opstarten op de ESC toets te drukken. Dat heb ik dus ook gedaan en heb inmiddels m'n Windows7 inclusief data terug. Het enige wat ontbreekt zijn de overige geïnstalleerde software, maar dat overleef ik nog wel.

Bedankt voor het meedenken. Misschien dat iemand hier in begrijpelijk Nederlands kan aangeven hoe je een Windows8 preview op een bootable USB stick kan installeren?

Groet, André

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen