Jenm Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Hallo, Ik zit in Sofia (Bulgarije) en heb de schotel op astra3 uitgericht, maar ontvang slechts de publieke kanalen in HD. alle andere HD zenders geven aan dat ze gecodeerd zijn en dus geen beeld. Ik was overtuigd dat ik family HD pakket had afgesloten en dus dat dit geen probleem zou moeten zijn. Controlle op de canal digitaal gaat echter niet, want ik kan niet inloggen op "mijn canal digitaal"? ook niet na opnieuw opvragen van wachtwoord. Bellen lukt ook niet omdat 0900 nummers niet vanuit het buitenland gebeld kunnen worden. Wat is hier aan de hand? doe ik iets fout waardoor ik de HD zenders niet krijg of ik heb ik toch geen HD pakket in mijn family pakket zitten?
EBOR Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Volgens mij moet het zijn: Familie + HD pakket gr DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Met het Family HD pakket moet je wel degelijk HD kanalen kunnen bekijken als bv. RTL4 HD etc. Als je het (oude) Family pakket hebt, dien je HD toe te voegen.
dream7020 Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 CanalDigitaal klantenservice vanuit het buitenland is bereikbaar op +31 356 46 68 84 (maandag tot en met zaterdag, van 9:00 tot 21:00 uur). Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Jenm Geplaatst: 16 september 2011 Auteur Geplaatst: 16 september 2011 Het abonement is nieuw. 2 maanden oud. voor zover ik weet ook gewoon het familyHD pakket. Ik heb inmiddels in kunnen loggen op mijn canal digitaal. En kan daar niet een extra HD pakket erbij nemen. Ik kan er ook niet goed terug vinden wat ik nu precies heb. Er staat wel ergens family, maar of dat zonder of met HD is?
vGnp Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Kijk dan ook eens online naar jouw maandelijkse facturen, daarin staat (als het goed is) exact vermeld waar je voor betaald. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sprietje Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Beste Jenm In Sofia heb je aan een 60cm schotel voldoende voor de Astra 3 dus een te kleine schotel kan de oorzaak niet zijn. Op de site van CanalDigitaal kun je zien welke zenders je zou moeten kunnen ontvangen met een Familie-HD-pakket, zie: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFile...st-tv-radio.pdf Je kunt CanalDigitaal bellen vanuit het buitenland, zie de site van CanalDigitaal: http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/klantenservice-buitenland.aspx Dit kan dus niet met de Nederlandse mobiel, alleen vanaf een vast nummer vanuit het buitenland of met een mobiel met een buitenlandse sim.
johannes de dope Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Hallo Ik had hetzelfde probleem. Via de website van CD een familiepakket HD besteld. Ook alleen maar Ned 1,2 en 3 in HD. Bij navraag bij CD inderdaad alleen familie pakket. Schijnbaar via de computer komt dit niet goed door. Cd heeft handmatig er een HD pakket van gemaakt. Binnen tien minuten probleem opgelost. ( Alle HD zenders te zien ) Probleem zit volgens mij bij CD. Nu nog zien te bereiken. Groet
Jenm Geplaatst: 16 september 2011 Auteur Geplaatst: 16 september 2011 het tel nr. doet wonderen! dank daarvoor. Blijkt inderdaad dat ik geen HD pakket had. Dat heb ik nu inmiddels aangevraagd en het afwachten is begonnen totdat het verwerkt is Dank voor alle hulp!!
Jenm Geplaatst: 16 september 2011 Auteur Geplaatst: 16 september 2011 Wel, inloggen op mijn canaal digitaal lijkt niet alles op te lossen... Moest nog een keer de helpdesk bellen voordat het daadwerkelijk geactiveerd werd. Maar nu hebben we dan ook echt HD zenders die we daadwerkelijk kunnen kijken Iedereen bedankt voor de hulp!
vGnp Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Origineel bericht van: Jenm Iedereen bedankt voor de hulp! En veel plezier d'r mee! vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen