Gast Henri Aalten Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 ik heb besloten, na goede verkoop van mijn ipad, de Samsung Galaxy Tab 10.1 P7500 + 3G te kopen, maar wil er eerst iets meer van weten. Met welke software is deze te koppelen met de computer? Voorbeeld een ipad, gebruikte Itunes, maar wat gebruikt Samsung? Is, of komt er een USB kabeltje?
Sjattuh Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Handleiding Volgens mij staan hier al je vragen beantwoord. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Moderator wiz Geplaatst: 17 september 2011 Moderator Geplaatst: 17 september 2011 samsung gebruikt Kies. Hiermee kan je je tab via usb aansluiten en kan je met kies content synchroniseren. Kies wordt ook gebruikt voor smartphones van samsung. Voor de smartphone kan je kies over wireless activeren, dan kan je vanaf je desktop naar https://ip_van_samsung:8080 in een webinterface een en ander synchroniseren, ik verwacht dat dat met een tab niet anders zal zijn. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
pietpiet50 Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 je zou ook nog de Sony Tablet kunnen overwegen. Net nieuw zag ik bij een grote rode keten. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen