Dukdalf Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 Hallo, Ik heb twee CD kaarten. Beide zijn van het type Seca 3 (oranje). Op één ervan staat het officiële pakket, op de andere het z.g.n 2e kaart pakket. Nu doet zich het eigenaardige feit voor dat in de Smartwi 2 die ik heb aangeschaft de 2e kaart wel werkt maar de hoofdkaart niet. Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen?
Zilverster Geplaatst: 16 september 2011 Geplaatst: 16 september 2011 @Dukdalf, Kaarten geven soms problemen, heb je de contacten al eens geprobeerd goed schoon te maken ? Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
katwezel Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 telkens als je wisselt van kaart , moet je deze aanmelden zoals beschreven in de handleiding , dus eerst abbo kaartje er in de daarna alle slave's groetjes M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
leo1949 Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Origineel bericht van: katwezel telkens als je wisselt van kaart , moet je deze aanmelden zoals beschreven in de handleiding , dus eerst abbo kaartje er in de daarna alle slave's groetjes Als het de zelfde kaartjes zijn hoeft dat niet. Ik kan gewoon de 2 oranje kaartjes beurtelings gebruiken zonder opnieuw aanmelden. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Sprietje Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 @leo1949 Die ervaring heb ik ook dat het niet uit maakt welk kaartje je in de SmartWi steekt. Toch vreemd eigenlijk. Je zou toch zeggen dat de SmartWi-Client-Card’s gematched worden aan de kaart die in de SmartWi-box zit maar blijkbaar is dat toch niet helemaal zo. Ik heb 3 oranje kaartjes en op alle 3 werken de Client Card’s even goed. Zijn er leden die hierover misschien iets meer weten?
Dukdalf Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Geplaatst: 19 september 2011 Ik heb echt van alles geprobeerd, maar de hoofdkaart werkt er absoluut niet in. Ik heb van een bekende een kaart geleend en deze werkt er ook perfect in. In ieder geval heb ik wel ontdekt dat je de kloonkaarten niet overnieuw hoeft te resetten, want wanneer ik de originele kaarten wissel blijven ze allemaal werken.
friek Geplaatst: 24 oktober 2011 Geplaatst: 24 oktober 2011 welke versie van de software gebruik je ? en welke ledjes branden er na het invoeren van de originele kaart ? bij mij blijft de oranje led branden maar volgens mij moet de groene gaan branden. op youtube staat een filmpje hierover
Sprietje Geplaatst: 24 oktober 2011 Geplaatst: 24 oktober 2011 Waarschijnlijk is het zo dat de SmartWi-Client-Card’s gematched worden met de SmartWi-box en niet met de kaart die in de SmartWi-box zit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen