FrankDruten Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Is het ook mogelijk om films direct van mijn Windows Home Server af te laten spelen? Ik gebruikte tot nu toe zo'n AC Ryan Mediaplayer kastje, maar als het met de et9000 kan dat zou mooi wezen (of moet ik nu een Linux Server van mijn WHS maken???)
kooleracer Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Dat kan wel maar verwacht niet dat hij alle type formaten afspeelt. C
FrankDruten Geplaatst: 17 september 2011 Auteur Geplaatst: 17 september 2011 Ik heb alles in dvd (ts) formaat. Maar als ik via netwerkbeheer naar mijn server ga, zie ik hem wel, kan ook user/passw ingeven maar dan stop het..
Gast Stephan296 Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Je moet je mappen wel delen natuurlijk weet niet of je dat gedaan hebt. Ik weet niet wat je exact wilt afspelen maar neem aan dat je het samba protocol wilt gebruiken. Je kunt beter een nfs server op je pc installeren dat haalt een veel hogere snelheid en is dus beter ivm bv HD films. En je kunt veel dingen met DTS eigenlijk wel vergeten tenminste bij mij. De ene film speelt hij qua DTS wel goed af en de ander hapert. Daarom heb ik juist een AC-Ryan aangeschaft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen