Carduelis Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 Ik heb een VU+ DUO met Open Pli 2.1 van 16 sept Als ik op de PC ( Windows Vista ) met windows verkenner kijk zie ik de VU+ DUO en kan ook op de VU + HDD browsen. In het netwerk centrum wordt de VU+ DUO niet in het overzicht weergegeven maar verschijnt apart onder aan het scherm waar de apparaten worden getoond die niet kunnen worden weergegeven. Als ik in het menu van de VU+ kijk onder netwerk browser staat mijn PC en VU+ DUO weergegeven inclusief IP adres. Als ik de netwerk test op de VU+ doe is alles goed. Maar ik kan niet via het ip adres op de VU+ komen. Geprobeerd met firefox , internet explorer en dreamboxManagerSuite. Het zelfde krijg ik ook als ik het op een laptop met Windows 7 probeer. Weet iemand of ik nog iets extra moet installeren of moet instellen om verbinding te krijgen. Ik wil de DreamboxManagerSuite gebruiken om TV te kijken op mijn PC.
metoo Geplaatst: 17 september 2011 Geplaatst: 17 september 2011 op de duo in etc/samba de workgroep dezelfde naam geven als de rest van het netwerk ? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
unique Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Pli 2.1 heeft standaard geen webinterface meer aan boord. als je deze zelf niet handmatig geïnstalleerd hebt dan haat dit inderdaad niet werken....
Carduelis Geplaatst: 18 september 2011 Auteur Geplaatst: 18 september 2011 Het werkt !!!! Grin Webinterface old geïnstalleerd , opnieuw opstarten en in het netwerkbrowser menu opnieuw de netwerken gezocht .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen