jawez Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Mijn vu-duo vouwt de mappen niet uit,netwerk is ok,pc en vuduo zien mekaar,ik kan in de vu komen, Ik heb webinterface old geinstalleerd en gebruik openpli 2.1 Iemand een idee?
Tonskidutch Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 uitvouwen / inzien / browsen browsable maken Kan alleen als PC en VU+ in dezelfde WORKGROUP van netwerk staan dus ga je naar de VU+ met een hulpprogramma zoals DCC_E2 of VUCC stelt ipadres in en login naam + paswoord (standaard leeg) klikt op ftp ziet daar de mappen en files op je VU+ klikt tot je in de map bent aangekomen /etc/samba/smb.conf en daar edit je dat bestand smb.conf doormiddel van rechtermuisklik bewerken / bearbeiten past de regel 8 van dat bestand aan WORKGROUP= identiek aan PC hoofdletter gevoelig (case sensative) dan herstart je de receiver per menu en ziet na herstart de VU+ in je PC en kunt de mappen die je wilt uitvouwen openen (indien gedeeld) lijkt heel lastig is een fluitje van een cent. ciao Girl From The Northern Country Bob Dylan
jawez Geplaatst: 18 september 2011 Auteur Geplaatst: 18 september 2011 Bedankt heb gedaan wat je schreef,bij mij heb ik regel 9 aangepast omdat die al begon met WORKGROUP ,doet het (nog) niet Ik zie wel m,n pc in de duo maar vouwt niks open. Mappen zijn gedeeld en in dezelfde workgroup
Tonskidutch Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 in windows is de eerste letter meestal WEL een hoofdletter en de andere kleine letters maar windows toont bij het intikken ervan alles als hoofdletters dom dom domme + rare windows dus Workgroup wordt getoond als WORKGROUP in windows maar goed eventueeel wijzig je het bij beiden in Jawez en herstart ook beiden pC en VU maar als dat eindelijk klopt moet ook wel een map zodanig zijn gedeeld in windows explorer (loginnaam:paswoord met alle rechten om te schrijven) dat men ook per menu in VU+ middels CIFS map delen die mag openen. misschien is het enkel de hoofdletters en kleine letters... ciao Girl From The Northern Country Bob Dylan
Tonskidutch Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Origineel bericht van: jawez Bedankt heb gedaan wat je schreef,bij mij heb ik regel 9 aangepast omdat die al begon met WORKGROUP ,doet het (nog) niet Ik zie wel m,n pc in de duo maar vouwt niks open. Mappen zijn gedeeld en in dezelfde workgroup herstart VU+, van de ingebakken samba server is wel belangrijk! ten overvloede benadrukt Girl From The Northern Country Bob Dylan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen