Loui (K) Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Mij is de laatste tijd wat opgevallen,zodra ik kijk naar een documantere b.v.b op Discovery of NGC soms ook op Veronica dan trilt de ondertiteling. het is net of het beeld vertraagt wordt opgebouwd.Het zijn vaak uitzendingen die uit Amerika komen voor zover ik dit kan bepalen.Mijn Tv is een Samsung UE40C6000.Het komt niet voor bij gewone uitzendingen. Kan ik hier wat aan doen of is dit een algeheel probleem?
Tonskidutch Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 op zoveel dreamboxen die jij hebt schokt van alles... EMM THREADS = 1+n ciao Eleanor Blancmange
Loui (K) Geplaatst: 18 september 2011 Auteur Geplaatst: 18 september 2011 Ja ik weet ook ik lig niet altijd stil in bed.Maar dit snap ik effe niet.Zal wel aan mij liggen.
Tonskidutch Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Citaat: zal wel aan mij liggen omdat je wellicht niet over de grens van de dreambox heen kijkt... en andere relevante berichten niet bekijkt > CCcam.cfg aanpassenEMM THREADS ciao Eleanor Blancmange
zatnieuws Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Ik heb hier idd gelijksoortige ervaringen met bepaalde content. Zowel met oscam, scam als cccam dus mijn conclusie was idd ook dat het iets IN de content was. Heb enige tijd terug hierover ook een mail naar dream gestuurd, is op dit moment nog in behandeling.
Loui (K) Geplaatst: 18 september 2011 Auteur Geplaatst: 18 september 2011 Nee dit bedoel ik niet,Ik zie geen blokken of dat het beeld stopt,Nee de ondertiteling schokt een beetje soms trillend voor dat het er staat.Ik heb er geen opname van anders zou ik het je laten zien.
Tonskidutch Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Dan is het ondertitels schokken af en toe op verschillende zenders als titel... sorry had het zelf moeten ontdekken. heb je in de beeld instellingen audio/video de setting Multi gekozen of enkel PAL ciao Eleanor Blancmange
Harley Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Valt mij ook op de laatste tijd, vooral met snelle zijwaartse camerabeweging lijkt net of de ondertiteling verkruimeld. VU+ Duo2 - PrismCube
Gerard 76 Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Niet een beeldverbeteraar van je TV?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Niet een beeldverbeteraar van je TV? Dat is simpel uit te sluiten door er even een andere (oude?) tv op aan te sluiten en te kijken of het dan ook weer gebeurt.
Loui (K) Geplaatst: 18 september 2011 Auteur Geplaatst: 18 september 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch Dan is het ondertitels schokken af en toe op verschillende zenders als titel... sorry had het zelf moeten ontdekken. heb je in de beeld instellingen audio/video de setting Multi gekozen of enkel PAL ciao Kan alleen 50hz of 60Hz of Multie.Bij mij staat hij op multie.Het gekke is dat dit niet bij reguliere uitzendingen is.Alleen bij somige uitzendigen van Discovery of History HD
Loui (K) Geplaatst: 18 september 2011 Auteur Geplaatst: 18 september 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: Gerard 76 Niet een beeldverbeteraar van je TV? Dat is simpel uit te sluiten door er even een andere (oude?) tv op aan te sluiten en te kijken of het dan ook weer gebeurt. Helaas heb ik geen oude tv meer.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Helaas heb ik geen oude tv meer. Ook niet een 'niet oude tweede tv'? Of bv. een pc monitor met HDMI aansluiting?
Loui (K) Geplaatst: 18 september 2011 Auteur Geplaatst: 18 september 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: Loui (K) Helaas heb ik geen oude tv meer. Ook niet een 'niet oude tweede tv'? Of bv. een pc monitor met HDMI aansluiting? Nee helaas niet meer.
Loui (K) Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Geplaatst: 19 september 2011 Volgens mij ligt het aan de TV, ik heb wat opgenomen op NatGeoWild HD hier was het zeer duidelijk te zien.maar als ik de opname afspeel op mijn pc is er niks aan de hand,Maar speel ik het weer af via de dreambox dan schokt het beeld wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen