pukje Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Als je met wet texten en rechts uitspraken kan overtuigen zou ik blij zijn . Ik leer altijd graag er bij. Tot nu toe steunen mij de uitspraken tussen apple google mikisoft sun(oracle) enz. nu zal je wel zeggen dat is usa copyright basis is vast gelegt in het internatinaal privat recht dus wereldwijd
pukje Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Origineel bericht van: Michel Zolang je een 'uitvinding' niet daar vast legt waar het hoort (een octrooi) kan je het niet beschermen. octrooi / patent is ondergeschikt in auteursrecht/copyright als iemand een octrooi krijgt en later blijkt dat over het zelfde een oudere eigenaar is wordt het octrooi ingetrokken nog niet zo lang geleden heeft een software patent houder schade vergoeding moeten betalen aan een software methode om in linux kernel oude ongebruikte buffer te wissen ,die methode was dus bekend en het patent niet geldig
Moderator ceesv Geplaatst: 20 september 2011 Moderator Geplaatst: 20 september 2011 Wanneer jij je uitvinding wereldkundig maakt zonder hem eest vast te leggen, kan je hem zelfs niet meer vastleggen. Een voorwaarde om je rechten te beschermen is dat je uitvinding nieuw is. Een uitvinding is Nieuw als deze uit geen enkele openbaar toegankelijke informatiebron bekend is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Origineel bericht van: ceesv Wanneer jij je uitvinding wereldkundig maakt zonder hem eest vast te leggen, kan je hem zelfs niet meer vastleggen. Een voorwaarde om je rechten te beschermen is dat je uitvinding nieuw is. Een uitvinding is Nieuw als deze uit geen enkele openbaar toegankelijke informatiebron bekend is. Ik ben het helemaal met je eens maar of het openbaar moet zijn ? de eerste is de eerste maar het probleem bewijs dat je de eerste was.
Hellum Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Origineel bericht van: pukje Origineel bericht van: Sjattuh En hoe bewijst dat de inhoud? Onvelop gesloten laten bij een conflict als je een bewijs nodig hebt openen onder ogen van b.v. een notaris. ik heb het ook niet zelf bedacht was één van de mogelijkheden die ik moest leren bij ICT en recht vorig jaar (HBO informatica), is bij mijn weten wel rechtsgeldig. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen