Gast Franky4fun Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Ik ben op dit moment mijn Triax multifeed aant uitrichten op de astra 1 met satfinder, maar krijg maar uitslag van 5 op de meter. Zit ik er helemaal naast? Met bijdraaien wordt het niet beter, wat doe ik fout??? Is dezelde opstelling als draadje van Conexxion. help dringend nodig!
Gerard 76 Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 heb je de rail ook juist gekanteld?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Heb je wel dishpointer gebruikt om (grof) de juiste richting te bepalen?
satencom Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Heb je de graden instelling wel goed te staan, waar heb je hem op te staan op de 28 of de 30 graden Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Franky4fun Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 ik heb op 28,6 Elevation staan voor HAARLEM. multifeed hellend zodat hotbird laag zit en astra3 hoog. Ik heb nu op de buitenste en 2de ALP van links telkens ineens BBC canalen,dus de astra2. Maar iets anders dan dat lukt niet. Kan me schotel niet veel verder naar links draaien vanwege de muur. Maar met mijn duo lbn 64 schotel zat deze echt niet zo dicht op de muur voor astra1. wat nu?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Kun je een foto van de situatie plaatsen?
Gast Franky4fun Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Aangezien ik nu BBC ontvang, lijkt me en de Elevation goed voor alle 4 de sats toch? Hoe krijg ik nu met de sat die tegen de feed is geplaatst zoals Conexxion opschrijft de astra 1? Ik ben nu alleen maar links en rechts aanschuiven.. maar dat schiet nog niet op.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Als je vóór de schotel staat, dan is de meest linkse LNB voor Astra2 (28.2E), neem aan dat dat bij jou ook zo is?
guykers Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Doordat de schotel groter is, kan hij korter bij de muur komen indien de hoek hetzelfde is (schotel-muur) kan ook zijn dat je op 36 gr en 28 gr hebt uitgericht dus te ver oostelijk suc6 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Franky4fun Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 ik heb een foto.. maar geen URL. hoe plaats ik deze dan?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Middels 'Bestandsbeheer' als je een reactie plaatst...
Gast Franky4fun Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 als ik voor de schotel sta met mijn gezicht, dan heb ik nu de linker lnb aangesloten. deze geeft nu de astra2 op tv. Dit zou toch de hotbird moeten zijn?
Gast Franky4fun Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 sorry, ik zie geen bestandsbeheer...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Origineel bericht van: Franky4fun als ik voor de schotel sta met mijn gezicht, dan heb ik nu de linker lnb aangesloten. deze geeft nu de astra2 op tv. Dit zou toch de hotbird moeten zijn? Als je er vóór staat, dan is de linker Astra2 en de meest rechtse Hotbird.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 september 2011 Geplaatst: 18 september 2011 Origineel bericht van: Franky4fun sorry, ik zie geen bestandsbeheer. Ietsjes naar beneden scrollen wellicht? Staat onder je invoerveld waar je je reactie typt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen