Ga naar inhoud

Triax 78 mulitfeed uitrichten lukt helemaal niet

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Mooi dat het je gelukt is, nu nog even een strakke reportage in de galerij...

Enneh, draadjes sluiten doen we niet natuurlijk, moet allemaal open en toegankelijk blijven voor anderen smile

• Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ja en misschien zijn die anderen ook wel benieuwd wat er nou mis was aan jouw installatie. En hoe het mogelijk was, dat aan de kant van 19.2 slechts 36.0 te voorschijn kwam met niets daartussen? Lag het toch aan de elevatie of aan de steiger? Die 60 reacties op jouw probleem willen dat waarschijnlijk best wel weten.

Strong SRT8000 met Sattracker 4.0 - Strong SRT4355E - Lemon030-CI

Geplaatst:

De hoofdoorzaak was de steiger die het signaal van de schotel verstoorde. Ik heb uiteindelijk de astra3 weten te vinden door de steiger weg te halen. Voor mij was Astra3 het belangrijkste vanwege de HD zenders. Astra1 was simpel door lnb aan de ander kant er tegenaan te zetten. Over die 36.0 satt, dat blijft vaag dat ik die vond. Ik heb toen de volgende dag de afstanden opnieuw gesteld volgens het draadje van connexxion dus om de cm nauwkeurig en toen ware beide buitenste lnb's meteen goed!!

Ik zal nog een review maken in de galerie. En dat hier melden. Ziet top uit nu! de waardes die haal zijn tussen de 75-90%

Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.

smile

Geplaatst:

De elevatie die heb gebruikt is 27,8. Een correctie vanwege de multifeedhouder is dan ook niet nodig. Zoals eerder werd gesteld.

Geplaatst:

Ja, zoiets als met die steiger kon je achteraf eigenlijk wel een beetje verwachten. Ik had daar inderdaad ook wel m'n twijfels over. Maar daar kun je dan alleen maar proefondervindelijk achter komen. Waarschijnlijk gaat zo'n ding toch wel een beetje werken als een soort kooi van Faraday.

Maar fijn om te horen, dat het je toch gelukt is. Dat geeft wel een hele voldoening! En bedankt voor je informatie, ik kan daar in de toekomst ook weer mijn voordeel uit halen.

Succes.

Strong SRT8000 met Sattracker 4.0 - Strong SRT4355E - Lemon030-CI

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen