Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een DSR 8121 HD. Deze werkt prima en geeft de zenders in een prima HD-kwaliteit weer. Alleen de ondertiteling gaat niet altijd even goed.

Bijvoorbeeld bij de zender 'Discovery HD Showcase' ontbreken er regelmatig één of meer regels, zodat dus niet alles vertaald word. Of dit aan de ontvanger ligt of aan de zender weet ik niet, maar misschien hebben meer mensen hier last van?

En bij alle BBC-zenders krijg je de teletekst-ondertiteling te zien, welke ook niet helemaal goed word weergegeven... Een eventuele derde regel word vaak niet vertoond. Ook laat hij soms een tweede regel niet zien. Alleen de eerste regel staat op een zwarte achtergrond. En de randen van de andere regels zien er ook niet scherp uit. Een voorbeeld hiervan is te zien:

ondereling.jpg

Is er een mogelijkheid om dit goed te krijgen?

PS: Deze twee 'problemen' doen zich ook voor op de DSR 7121 die we hier hebben staan.

Geplaatst:

Bij mijn dsr 7121 werkte het op de bbc ook niet goed. De andere zenders heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Er waren regelmatig stukken tekst die niet doorkwamen. Van de achtergrond weet ik het niet meer. Nu heb ik als 2e ontvanger een amiko shd-8000. Deze heeft geen problemen met de ondertiteling op de bbc.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen