Ga naar inhoud

atmel

Gast CATWEZEL999

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb me een humie gekocht.gisteren patch 2.4 erop. mijn vraag is of je ook op atmel met chip ...90s2343 de ds9 kunt branden of eventueel andere file. tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Atmel = toch fun?<BR>Waarom gebruik je dan niet de fun3in1 laugh.gif" border="0 <P>have fun, dism wink.gif" border="0

Geplaatst:

Je hebt 3 soorten kaarten met Atmel processor. De Fun kaart met de 90S8515, de Jupiter 1 met 90S4323 en de jupiter 2 met 90S8535. Voor de DS9 files gebruikt men meestal de PICCARD2 kaart. Dit is ongeveer een goldkaart maar met snellere 16F876 pic en 24c64 eprom met meer geheugen. De 3 in 1 files worden meestal met de fun kaart gebruikt. De kaart van CATWEZEL999 is dus een jupiter 1 en daar kan volgens mij ook de 3 in 1 files geladen worden.

Geplaatst:

Hallo <P>Ik neem aan dat je een jup-1 kaart hebt. & daar wil het DS9 project niet op lopen. Sner kaartjhe gaan kopen een fun of pic-2 card <P>Mazllll<BR>Avalon

Geplaatst:

Ik heb deze nacht pets 3.1nl op humie gezet,daarna fun3in1 op kaart gezet.Als ik de kaart dan in de humie steek blokkeert de humie,dus werken de file's niet op de 90s2343.Ik heb een uniprog2000+moby dick v3.0 en een gold kaart+witte kaart.(deze laatste heeft een andere indeling(chip op kaart)dan de gold. wink.gif" border="0

Geplaatst:

een atmel met 90s2343 is GEEEEEN fun kaart<BR>Er gaan Geen 3in1 of ds9 filekes op, <BR>alleen atmel en jupiter filekes.<BR>Op een fun kaart zit een 90s8515 chipke<P>Hoi laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 02-09-2001: Message edited by: jordi ]

Geplaatst:

Ik heb deze nacht pets 3.1nl op humie gezet,daarna fun3in1 op kaart gezet.Als ik de kaart dan in de humie steek blokkeert de humie,dus werken de file's niet op de 90s2343.Ik heb een uniprog2000+moby dick v3.0 en een gold kaart+witte kaart.(deze laatste heeft een andere indeling(chip op kaart)dan de gold.de 90s2343 vergeten wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.