Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Probleem met Ziggo zenders toevoegen?


Fred Flintstone

Aanbevolen berichten

Hoi,

Nu heb ik dus al de standaard tunerkaart (aansluiting) op mijn AZbox zitten en heb daar mijzelf laten aan praten er gelijk een Ziggo tuner kaart bij te zetten zodat ik ook alle digitale zenders van Ziggo zou kunnen ontvangen. Deze kaart is aan gesloten op de kabel van Ziggo die het huis binnen komt. De AZbox die ik heb herkend hem ook wel maar hoogst waarschijnlijk door mijn ondeskundigheid / ontwetenheid heb ik tot op de dag van vandaag niets aan de kaart gehad daar ik niet weet hoe ik het zenderpakket moet downloaden in mijn AZbox in een groep bv. Ziggo?

Kan en wil iemand mij verder helpen a.u.b.?

Met vriendelijke groet,

Fred

Ik heb een: AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.

Groetjes,

Fred

AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gebruik even de zoekoptie hier tref je veel informatie hoe je de ziggo kanalen als een lijst in de azbox kunt laden.

 

Handmatig kan je de volgende instellingen gebruiken.

 

Tuner instellingen

Country: = Standard

Zoek modus: Auto

Netwerk zoeken: Normaal

 

Alle frequenties handmatig scannen aan de hand van de lijst op frequentielijst website

 

Automatische kanb ook

 

Frequentie : vul hier uw frequentie in wat aangegeven wordt in de nit bv. 9003 is 369.000

 

- QAM64

- SR 6875

- Netwerk zoeken (NIT) - Ja .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...