len Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Waarom kan ik niet meer via webinterface op mn dreambox 800hd komen? Weet iemand een oplossing?
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 heb je wel een webinterface??? in het image bij de nieuwe Openpli images, is die plugin namelijk eruit wegens licentie kwesties. ciao Dandelion Pleasentries Röyksopp
len Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Geplaatst: 19 september 2011 Ok wist ik niet. Hoe krijg ik hem wel in mn box dan?
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 even hierop zoeken Citaat: Webinterface old geïnstalleerd Dandelion Pleasentries Röyksopp
len Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Geplaatst: 19 september 2011 gezocht maar nog niet gevonden. Hoe werkt dit? Graag hulp en dank alvast!
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 volgens de zoek opdracht kom ik bij Pli forum uit en zie daar dat de Webinterface Old gewoon in de feed staat dus die kun je downloaden in Openpli thats all old Dandelion Pleasentries Röyksopp
len Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Geplaatst: 19 september 2011 sorry maar begrijp echt niet wat je bedoelt.Kun je het wat eenvoudiger omschrijven? Ben misschien wel een beetje onhandig!
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 nog eenvoudiger... uhm in openpli kun je per menu (via je afstandbediening) extra plugins / addons downloaden dat noemt men de feed die per netwerk gewoon bereikbaar moet zijn misschien heeft iemand anders voor jou de volgorde van knoppen op de afstandbediening paraat (daar ik geen Openpli draai vergeet ik altijd de volgorde om naar het download menu te geraken). ciao Dandelion Pleasentries Röyksopp
len Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Geplaatst: 19 september 2011 Ok snap nu ineens wel wat je bedoelt.Dank. Wat draai jezelf dan voor image?
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 VTI maar dat is voor de VU+ duo Klik om te tonen.. (OFF TOPIC) die hebben een overeenkomst met de makers van het webinterface en mogen dus wel het webif gebruiken in hun images en hoe je daar de plugins download is juist een tikkie anders dan bij openpli qua menu en knoppen gebruiken op de afstandbediening maar als je het licht opgegaan is kom je der wel uit. ciao Dandelion Pleasentries Röyksopp
theparasol Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Origineel bericht van: len Waarom kan ik niet meer via webinterface op mn dreambox 800hd komen? Weet iemand een oplossing? Je tpm check failed en dus stopt de webif er gewoon mee. Dat kan omdat je een orginele box hebt maar tpmd niet draait. Erg onwaarschijnlijk maar het kan. Of je hebt een clone dm800 daar failed de tpm check (logisch) en is meest waarschijnlijke. Met webif old los je het idd op want daar zit de tpm check niet meer in.
Littlesat Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Op een echte dreambox werkt het webinterface gewoon met PLi... Hij is er alleen uit voor de niet dreamboxen omdat je niet aan de tmpd check mag komen. Heb je al met de genuine plugin gecontroleerd of je DM800HD wel een echte box is? Heb je die pas nieuw gekocht of 2e-hans. Nieuw is de DM800HD namelijk niet meer te krijgen, daar hij feitelijk vervangen is door de DM800SE. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
len Geplaatst: 19 september 2011 Auteur Geplaatst: 19 september 2011 Ja ik heb een echte dreambox van dream multimedia.
theparasol Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Trusted Platform Module Deamon Is interface tussen plugins en de tpmchip, die simcard in je box.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen