Ga naar inhoud


[RE-8000HD][RE-9000HD] [B]ugs, [W]ensen en/of [V]ragen over V1.09.35 en V1.09.36


Audioniek

Aanbevolen berichten

Een hele tijd geleden is er een mooie thread geweest aangaande de bugs en wensen in de toen actuele V1.08.52. Die ik heb er eens bijgepakt. Het is absoluut verbijsterend hoeveel van de gemelde problemen/bugs er nu, anno V1.09.36, nog steeds niet zijn opgelost. Ik kwam tot dit lijstje:

 

= Bug

[W]= Wens

[V]= Vraag

[K]= Klacht

 

ug: Timer eindtijd is exclusief de laatste minuut

Een timer-opname stopt op de eerste seconde van de geprogrammeerde eindminuut plus de eventueel geprogrammeerde extra eindtijd. Als de extra eindtijd op nul staat, is de opname 59 seconden te kort. Oplossing: stoppen op de 59ste seconde van de eindminuut.

 

ug: Aaneengesloten timeropnamen gaan fout

Voorbeeld:

Extra starttijd: 1 minuut

Extra eindtijd: 2 minuten

Opname 1: 3 minuten, van 12:00 tot (en met, zie bug boven) 12:03

Opname 2: 4 minuten, van 12:04 tot (en met) 12:08

Beide opnamen van dezelfde zender

Tuners op separaat.

De ontvanger maakt nu de volgende opnamen:

Opname 1 loopt van 11:59:01 tot 12:03:01 (extra eindtijd wordt niet in acht genomen)

Opname 2 loopt van 12:04:01 tot 12:10:01 (extra begintijd wordt niet in acht genomen)

Tussen de opnamen zit een gat van 1 minuut.

De fout is dat met de tuners op separaat de overlap wel degelijk mogelijk is; zelfs bij tuners op doorlus zou dit moeten kunnen want de op te nemen zender voor beide opnamen zit in de dezelfde band/polarisatie en zelfs in dezelfde transponder.

 

ug: overlappende timers op dezelfde zender gaan fout

Opname 1: 12:00 tot 12:02, tuner Auto

Opname 2: 12:01 tot 12:03, tuner Auto

Beide opnamen van dezelfde zender

Tuners op separaat.

De tweede opname wordt door de ontvanger geweigerd wegens een overlap. Dit gebeurt ook als de tuners handmatig op tuner 1 voor opname 1 en tuner 2 voor opname 2 worden gezet.

De ontvanger accepteert de situatie wel als alleen opname 1 via een timer loopt en opname 2 handmatig wordt gestart.

 

ug: PIP heeft nodeloos veel beperkingen

- In de PIP-lijst kun je de favorieten niet kiezen; de lijst bevat alleen zenders uit de huidige satelliet of favorieten lijst die bij het hoofdbeeld hoort. Bij tuners op doorlus is dit begrijpelijk en werkt dit binnen de mogelijkheden die er zijn, maar met de tuners op separaat zou vrije keuze (mits er geen opnames lopen!) mogelijk moeten zijn.

- Je kunt de PIP-zender niet zappen. Waarom worden daar de subpagina-toetsen voor teletekst niet voor gebruikt?

- 2xHD PIP werkt effectief gewoon niet, ofschoon dat wel in de specificaties staat. In V1.08.52 is het al een stuk beter dan voorheen, maar zeker 2xHD CD-gecodeerd loopt nog steeds voor geen meter.

- Na een PIP/hoofdbeeld wisseling kom je soms op tuner 2 voor het hoofdbeeld uit. Wil je dan zappen, dan weigert de ontvanger dat en komt met de foute mededeling dat er een opname loopt.

 

ug: Timeshift vervuilt de harde schijf.

Ik gebruik een USB externe harde schijf die FAT32 geformatteerd is. Deze loopt langzaam vol met bestanden _timeshift.tsn van 4 GB met n een cijfer oplopend vanaf 1. Deze kun je op de ontvanger op geen enkele manier zien of verwijderen. Ik doe dat dus maar op Windows op de afgekoppelde disk. Heb je een RE-9000 met ingebouwde harde schijf dan kun je aan deze ruimtevretende troep helemaal niets doen, ook niet via het netwerk, behalve de harde schijf uitbouwen en het in Windows opkuisen. En dat lukt ook nog alleen maar als de drive in FAT32 is geformatteerd.

 

ug: Nog meer harde schijf vervuiling

De harde schijf (USB extern op USB2) loopt langzaam vol met bestanden core.nnn met nnn een driecijferig decimaal getal. De bestanden variëren in grootte tussen enkele kilobytes en 256MB. Bij de laatste inspectie op Windows vond ik er meer dan honderd, en niet alleen in de rootmap.

 

ug: Scherm “No video output available (- 1080i -)” (op SCART/composiet uitgang bij HD-weergave, als je geluk/pech hebt)

De twee oude bugs in dit verband zijn onveranderd aanwezig:

1. Het scherm verschijnt meestal NIET bij HD-weergave maar SCART en composiet geven onjuist video met HD-timing;

2. Het scherm “No video output available” verdwijnt niet automatisch als er weer 480i/576i wordt ontvangen of weergegeven.

Oplossing in beide gevallen is de displayresolutie van Auto even via 480i/576i weer op Auto te zetten (totdat je weer langs een HD-zender komt). De werkelijke oplossing (altijd 480i/576i op SCART en composiet, zoals o.a. Philips ontvangers doen), is er nog steeds niet (opmerking: beperking in ontvanger hardware).

 

ug: Pillarbox op SCART

De setting Pillarbox (Vformat op de AB) die op HDMI moet zorgen voor een correcte weergave van 4:3 met side curtains werkt ook (geheel onjuist) op SCART/composiet. Op SCART geeft hij bovendien een 4:3 status op pen 8 waardoor je versmalde pillarboxed weergave in 4:3 krijgt en de SCART-poort ook om die reden onbruikbaar wordt voor opnames op een DVD-recorder.

 

[W]ens: Ontvanger echt clean maken

Er ontbreekt nog steeds een functie om de ontvanger ECHT geheel clean te maken. De netwerkinstellingen en de satelliet/transponderlijsten overleven bijvoorbeeld zowel een reset configuration data als een fabrieksreset. Zijn inmiddels meerdere plugins voor)

 

ug: Zenders terugzetten via USB levert een oude timerlijst op

Als je de zenderlijst terugzet via een USB stick bevat de timerlijst weer de lijst die actief was toen de zenders werden opgeslagen. Dit is mogelijk een feature, maar ik vind het een bug.

 

ug: Na een (fast)scan of zenderlijst aanpassingen is de timerlijst onbruikbaar

Als de volgorde van de zenders in de database verandert of verschuift terwijl er een timerlijst is, worden de verkeerde zenders opgenomen. Beter is het de gewijzigde entries na het tonen van een waarschuwing te wissen.

 

[W]ens of ug: Taalgebruik

Zowel de Nederlandse als de Engelse taal in de ontvanger staan stijf van spel-, stijl-, en grammaticafouten, bevatten veel onduidelijkheden en zijn hier en daar zelfs dubbelzinnig.

 

ug: Hardware wordt veel te heet

Ontvanger wordt nog steeds (in energievreet standby en in bedrijf) gloeiend heet.

 

[W]ens: Plugin interface (die inmiddels bij iedereen behalve Rebox standaard is!) ontbreekt.

 

[W]ens : Webinterface. Is een mooie plugin voor (die dus niet werkt vanwege het vorige punt).

 

[W]ens: Opnames kunnen bewerken op frameniveau. Minimaal moet een reclameblokje kunnen worden verwijderd, en het begin en einde bijgesneden. Met externe programma’s kan dit allemaal wel maar ik heb er nog maar één gevonden (Haenlein) die files aflevert die afspeelbaar zijn op de ontvanger, en die knipt uitsluitend op I-frames (bij sommige HD-zenders komen die om de 2 seconden en dat is te grof).

 

[W]ens: Up-to-date handleiding.

 

[W]ens: EPG data onthouden in deep standby. (werkt nog steeds niet op een RE-8000, op een RE-9000 officieel wel.)

 

ug :Meerdere iconen verdwijnen van display nadat de RE-9000 in stand-by is gezet.

Na diepe standby en weer aanzetten zijn de iconen terug.

 

ug: Bij afspelen bestand van HDD verschijnt zendernaam opgenomen zender in deisplay. Als je nu naar teletext gaat (van opname) en weer terug naar het beeld blijft in display TXT staan.

([W]ens: ik had overigens liever de naam van de file).

 

ug: Het nog altijd niet kunnen verwijderen van opgenomen bestanden.

Ook niet na het uitzetten van de box. Deze bestanden dienen dan of via FTP of koppeling aan PC van externe HDD te worden gedaan.

 

ug: Foutieve aspect ratio. De aspect ratio van bestanden en foto's die via de mediaplayer worden afgespeeld, worden ALLEMAAL in 1.85:1 gedaan, ook al is de bron 2.35:1. Hierdoor onstaan alsnog 'ei-vormige hoofden'.

 

[W]ens: Verbeterde MKV support voor gecomprimeerde en ongecomprimeerde videoheaders.

Support voor DTS (met downward naar 2.0, zodat deze ook over 'analoge' audiosporen kunnen worden afgespeeld. Diverse andere mediaspelers en tv's hebben deze optie al, maar het zou fijn zijn als de ReBOX dat ook zou kunnen.

 

[W]ens: Toevoeging van Skins, etc.

 

[W]ens: Toevoeging van Rich-Webcontent browsing/playback.

Bijvoorbeeld voor Youtube (flashvideo), Facebook/Twitter (om te lezen), Trailers (QuickTime). Inmiddels wel op de "nieuwe" modellen. RE-8000/9000 hebben hiervoor te weinig processing power.

 

[W]ens: DLNA support.

 

[W]ens : 2e INTERNE Cardreader zsm. actief gesteld worden. (Op de RE-8000 nog zo'n eeuwig durende belofte.)

 

[W]ens: Per zender kunnen aangeven welke van de 4 (2x intern, 2x CAS) kaartslot de zender moet decoderen.

 

[W]ens: Ik zou graag een timeshift met terugwerkende kracht willen kunnen opnemen.

 

ug: Naamgeving timeropnamen gaat nog altijd niet goed, in het bijzonder bij serie-opnamen. In combinatie met voor- en nalooptijden gaat dit in de huidige versie zelfs ALTIJD fout.

 

ug/Wens: nalooptijd zou ook voor een handmatige opname moeten gelden.

 

Aarzel niet om nog wat toe te voegen...

 

 

Audioniek.

 

 

 

 

 

 

 

 

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Audioniek
[W]ens : 2e INTERNE Cardreader zsm. actief gesteld worden. (Op de RE-8000 nog zo'n eeuwig durende belofte.)

[W]ens: Per zender kunnen aangeven welke van de 4 (2x intern, 2x CAS) kaartslot de zender moet decoderen.

Ik vraag me af of dit in de toekomst gaat werken. Als ik nu de Octagon firmware laadt op mijn RE8000, die in theorie hetzelfde is als de RE9000 (hetzelfde ird bestand). Dan heb ik daarna op mijn RE8000 niet twee kaartsloten tot mijn beschikking via MCAS, maar wel op mijn RE9000. Dus ergens anders zit deze beperking toch nog in en dit lijkt dus denk ik niet uit de firmware te komen. Het andere punt wat je schrijft, zou ook een goede verbetering zijn, zou de compatibiliteit met meerdere kaarten ten goede komen...

Maar verder eens met al je punten, een goede post.....

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevoeging:

 

ug: Als een opname die groter is dan 4 Gbyte wordt verplaatst naar een andere map, worden de extra bestanden *.ts1, *.ts2, enzovoort niet meeverplaatst en is de verplaatste opname 4 Gbyte groot en corrupt. (Is per FTP wel te repareren door de ontbrekende bestanden ook te verplaatsen).

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een prima en vooral volledige verwoording maar ik vraag me af wat we hiermee bereiken.

Als Rebox ook al meeleest en zich dit wellicht ook nog wel aantrekt zullen we hieromtrent nooit enige reactie van hen ontvangen.

Rebox zelf kan hier technisch gezien naar mijn mening toch niets of althans weing aan doen en kan dit gegeven eventueel alleen aan de fabrikant doorgeven.

Ook al zou dit gebeuren, waar ik overigens aan twijfel, dan is Nederland gewoon een te kleine markt om serieus naar deze punten te kijken.

Veel van deze punten vind je ook op de fora van de alternatieve merken maar ook daaraan wordt weinig of niet gesleuteld.

 

Hetzelfde heb ik ook al eerder bij Topfield gezien, naar verloop van tijd worden geen bugs, wensen, e.d. meer verholpen of toegevoegd.

Men leert uit deze bugs en brengt simpelweg een nieuw model op de markt waar in het gunstigste geval de genoemde punten grotendeels zijn verwerkt.

De bezitter van het oudere model blijft dan gewoon in de kou zitten.

 

Persoonlijk denk ik dat bepaalde punten niet meer kunnen worden verholpen omdat die waarschijnlijk hardware gerelateerd zijn en aanpassing van hardware is vaak niet meer mogelijk dan wel te kostbaar.

 

Audioniek, ondanks dit toch wel bedankt voor deze perfecte opgave en de tijd die jij hierin hebt gestoken.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mijn insteek voor dit verhaal had meerdere redenen. De eerste is dat recent toegetreden lezers de historie niet kennen en op deze manier kennis krijgen van de puzzels die in de huidige versie zitten. Achtergrond hierbij is dat stokoude nog steeds niet verholpen bugs steeds opnieuw worden gemeld (voorbeeld: bestanden verwijderen wil niet is al tweemaal gemeld in het draadje over V1.09.36; de bug is er effectief al anderhalf jaar).

 

De tweede was de vaststelling die jij ook doet: eigenlijk wordt er niets gedaan aan de bestaande problemen.

 

De derde is de hoop dat Rebox ook meeleest en toch een reden heeft om "Korea" er weer mee te confronteren.

Dat laatste lijkt vergeefs, maar, om de vrees voor stoppende support een beetje weg te nemen: tot dusver hebben alle Rebox/Fortis HD-ontvangers dezelfde code-basis en dus in principe ook dezelfde bugs. Die zitten dus ook in de nieuwe modellen RE-4200, RE-8500 en RE-2200, en die moeten nog een tijdje mee.

 

De vierde is potentiële Rebox-kopers die de moeite nemen zich via fora in te lezen informatie geven die in dit geval niet zo positief is: de lijst is te lang en vooral statisch. Met deze wetenschap zou ik me in ieder geval nog een keer bedenken nu er betaalbare (Enigma-gebaseerde) alternatieven te over zijn in de markt.

 

De laatste reden is heel triviaal: als niemand dit doet gebeurt er zeker niet wat.

 

PS. de moeite viel wel mee (veel knippen en plakken).

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de eerste 3 redenen kan ik me uitstekend in vinden maar met de vierde heb ik wel wat moeite mee.

Op zich heb je gelijk maar de genoemde bugs / wensen raken alleen de geavanceerde gebruikers en niet de 'huis-tuin-keuken' gebruiker.

Als een gebruiker de Rebox ontvangers alleen voor standaard werk gebruikt, dus TV kijken en opnemen en daarbij de 'diepe slaap' toepast dan komt die een heel eind zonder problemen.

Hieraan de goede prijs-kwaliteitsverhouding gekoppeld dan zijn de Rebox ontvangers concurerend te noemen en in dit geval een relatief probleemloze ontvanger.

 

Wil je iets meer dan loop je inderdaad snel tegen drempels aan en in dit geval levert punt 4 nuttige informatie op en een uitstekende weergave van de feiten.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als "simpele" gebruiker kan ik mij wél vinden in de vierde reden. Als ik tevoren had geweten dat de Rebox is zoals hij nu is, dan had ik verder gezocht naar een betere ontvanger (als die er überhaubt is...).

 

Ik wil alleen maar een goeie ontvanger voor de Nederlandse zenders, en kunnen opnemen en afkijken.

 

Als ik alleen maar de omslachtige methode bekijk die ik moet gebruiken om opname's te wissen: Ik moet naar deep sleep, kan daarna pas wissen, en moet en passant ook nog even alle instellingen uit een USB stick terughalen want met deep sleep verdwijnen die. Mijn vrouw is er blij mee dat ik het wel kan, zij snapt er niets van.

 

Dan heb ik een lijstje met opnamen, maar uiteraard staan daar niet de namen in van wat ik heb opgenomen, dus ik moet zowat alles gaan herbenoemen. Waarom kan mijn Rebox dat niet goed, en mijn Sharp TV wel? (Die werkt met een SAT-receiver met een HD, voorlooptijd voor de opnamen 7 min, naloop 15 min, en in 99% van de opnamen staat de juiste titel in het overzicht).

 

Ik heb nu sinds kort begrepen dat het verdwijnen van de instellingen bij deep sleep een hardware probleem is, de dealer heeft al een paar keer een software update gedaan om dat probleem te verhelpen, dat is dus niet gelukt, en nu moet hij daar dus weer heen. Al met al heb ik wel spijt van mijn aankoop.

 

Dus ja, had ik dit alles maar eerder geweten...

 

En nee, voor mij als simpele gebruiker is de Rebox zeker geen probleemloze ontvanger.

 

Alleen is het beeld wel erg mooi, dat weer wel.

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat jouw instellingen na een 'diepe slaap' verdwijnen is heel vervelend maar dit probleem is niet generiek en komt maar heel incidenteel voor.

Normaliter zal een standaard gebruiker hier geen last van ondervinden.

Op het moment dat de standaard gebruiker de 'diepe' slaap toepast kan deze ook de opnames op een normale manier wissen.

Dus ben ik nog steeds van mening dat het bij huis-tuin-keuken gebruik een probleemloze ontvanger is.

 

Neemt natuurlijk niet weg dat het vreemd is dat Rebox (Fortis) de wisbug niet definitief kan oplossen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap niet dat mensen de "wis" bug als zo een zwaar probleem evaren? Ik vind zaken als stabiliteit en upgrade problemen toch van een groter kaliber, want dat bederft echt je kijkervaring?

 

Voor de Wis bug, als je toch gewoon op een willekeurige Windows PC die verbonden is met je thuisnetwerk het volgende pad intikt in Windows Verkenner: \\<ip adres rebox decoder>\storage\HDD Dan kan alles weghalen wat je niet meer nodig hebt. Het enige is dat je iets meer bestanden moet selecteren om te verwijderen. Ik begrijp dat het niet werkt zoals het zou moeten zijn, maar dat zal ooit wel goed komen wink Voor mij zijn dus zaken als stabiliteit dus belangrijker op dit punt..

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich heb je gelijk dat met de wis-bug wel te leven is maar je gaat er nu vanuit dat iedereen of althans de meeste hun Rebox aan het netwerk hebben aangesloten en dat lijkt me niet het geval omdat een netwerkaansluiting voor een standaardgebruiker niets aan een Rebox toevoegd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een interessante lange lijst met bugs en wensen. Mijn complimenten voor je vasthoudendheid Audioniek, echter mijn geduld is op voor dit technisch inferieure apparaat. Tijd voor een nieuwe ontvanger gebouwd door mensen die er verstand van hebben. Twee jaar Rebox-firmware-gezemel bewijst dat deze ontvanger een hopeloze zaak is.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat technisch inferieure ben ik niet helemaal met je eens. De hardware is op een matige warmtehuishouding na best wel goed: gevoelige tuners en een bijna niet te verslaan mooie beeldkwaliteit.

Het bedieningsconcept zit goed en logisch in elkaar.

De firmware heeft droevige tijden doorgemaakt. De zeer oude V1.07.XX versies waren redelijk stabiel maar nog niet helemaal af. Met ingang van V1.08.01 ging het tot V1.08.75 helemaal mis en eigenlijk steeds verder bergafwaards. Hetzelfde met de volgende versies V1.08.82/83 tot en met het dieptepunt V1.09.28; versies die Rebox terecht nooit heeft uitgebracht of weer heeft ingetrokken, iets wat ik uitleg als een poging tot een zinnig release-beleid.

 

Met V1.08.75 of V1.09.35/36 is het bij mij eigenlijk al geruime tijd een stabiele en goed bruikbare ontvanger voor het dagelijks TV-kijken. De meeste bugs kan ik aan wennen, of hebben workarounds. Ik dacht een tijdje geleden een 'betere' ontvanger te kopen en ben van een zeer koude kermis thuisgekomen. Welke ontvanger dat was en wat ik ervan vond vind je onder andere <HIER>. Dat apparaat kan nog niet eens vanuit deep standby een timer-opname op tijd starten...

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@audioniek

Ik heb mijn eerste decoder nu langer dan twee jaar en ik had hem gekocht toen hij net verkrijgbaar was. Maar met een ding ben ik het niet eens. Het eerste jaar van de decoder was een regelrechte ramp met de firmware updates, zelfs de 1.09.28 was zeker een stuk stabieler dan elke firmware uit die tijd. Ik zelf heb de 1.09.28 toch een maandje zonder echte grote problemen op mijn decoder gehad, dat was vroeger anders misschien dat het beter kon, maar het kon zeker slechter.

 

Vroeger, toen had je gegarandeerd echt zeker elke dag een vastloper, mislukte opnames of gecodeerde zenders. Pas in de 1.08.x versie werd het allemaal wat stabieler, de 1.07 firmwares wil ik dus hierdoor snel vergeten smile Voor mij persoonlijk werkt het allemaal OK in het midden van de 1.08.xx versie, ook de 1.09.x versies geven mij persoonlijk weinig problemen.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Audioniek
Dat apparaat kan nog niet eens vanuit deep standby een timer-opname op tijd starten...


En ook dat is inmiddels snel en goed opgelost bij deze koude kermis ontvanger. Zoals dat met alle problemen gaat waar de gebruikers van deze ontvanger tegenaan lopen.

Daar kun je met je re-boxjes alleen maar van dromen.

Sweet dreams!

Gr
jedeje

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jedeje
Origineel bericht van: Audioniek
Dat apparaat kan nog niet eens vanuit deep standby een timer-opname op tijd starten...


En ook dat is inmiddels snel en goed opgelost bij deze koude kermis ontvanger. Zoals dat met alle problemen gaat waar de gebruikers van deze ontvanger tegenaan lopen.

Daar kun je met je re-boxjes alleen maar van dromen.

jedeje

Ik ben anders prima tevreden, met me reboxje 9000, hij doet precies waar ik hem voor heb gekocht. [Twee x tegelijk opnemen, en een opgenomen programma tegelijk bekijken]

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...