Ga naar inhoud


[SAB HD] altarnatieve fw voor titan 1 en 2


Gast opdevlakte

Aanbevolen berichten


bij mij is hij niet traag.

er is er nog 1.

lemontree-Globo-1.4.16-titan 1 -by FFTeam.

Je moet dan wel even in het menu perference en miscellaneous

de channel auto dete uit te zetten.

 

==========================================

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beeld in HD en SD is beter dan anders.

Geluid is goed. Lipsync is goed. DVR werkt ook vanuit de (diep)standby. Ondanks wat ik leees heb ik totaal geen last van Decodering (CD_NL & CD_VL). Ook niet met beide kaarten in de sloten.

Mijn HD+ kaart werkt eindelijk. Er zijn meer kanalen open met de emu dan onder de DVBstand versie.

 

Ik zou zeggen probeer hem eens.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel bij Synaps-galaxy als bij Lemontree hetzelfde resultaat. Via de sd zenders gaat het goed maar bij de HD zenders is het hopeloos. Traag zappen en bij iedere HD zender een krakend geluid tijdens zappen. Met Lemontree liep op 2 engelse HD zenders het beeld en geluid niet samen. Dus weer terug naar XWindow voor de Titan 1. Die ut nu geweldig goed doet.

 

Trouwens welke is de beste manier om de firmware te installeren? is dat software met bootloader of software met instellingen en zenderlijst? ik gebruikte altijd software met bootloader. of maakt dat geen verschil?

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

het beste is eerst 3x fabrieks reset dan 2x de fw met boot en dan de zender lijst als je dat niet doet blijft er nog wat achter.

 

====================================================

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe sw+bootloader. 1x zonder reset.

Werkt bij mij (titanII) zonder problemen.

Gisteren wilde ik kijken of mijn HD+ kaart misschien ook onder Amstar 1.4.1.6 werkt.

Eerst een backup van de software gemaakt.

Amster geïnstalleerd. Gekeken (was niet het geval).

restore van lemontree gedaan.

En alles was weer als daarvoor.

 

Persoonlijk ben ik héél tevreden met de huidige FW.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals de lemontree geinstalleerd. Nu zonder de kanalenlijst uit de backup. Nu werkt alles vlekkeloos. Zappen van HD naar HD gaat snel en zonder haperingen in het beeld en geluid. Het ziet er nu perfect uit.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ben nieuw op dit forum en ben hier terecht gekomen omdat ik ook problemen heb met de org. SAB FW. heb er nu de lemontree sw op gezet en het werkt beter, maar telkens komt de melding "channel list has changed. press ok to search new channels. en je krijg de melding alleen weg door ok te bevestigen. daarna is dus mijn lijst aangepast. hoe zet ik dat uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...