Amager95 Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Vanaf 2012 geeft de belastingdienst (leuker kunnen we het niet maken) geen rente meer als mensen nog geld terugkrijgen nav ingediende aangifte inkomstenbelasting. Bron: nieuwsbrief Consumentenbrief 20-9-2011 ontvangen.
Beheerder Michel Geplaatst: 20 september 2011 Beheerder Geplaatst: 20 september 2011 Dat is de druppel! Ik zoek een andere belastingdienst. Met deze heb ik lang genoeg zaken gedaan! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
The Iron Maiden Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Ik heb onlangs mijn abonnement bij de belastingdienst opgezegd. Ik betaal jaarlijks veel geld en krijg er eigenlijk weinig voor terug. Af en toe een blauwe envelop en 1 keer per jaar een afspraak met een belastingadviseur en verder houd het op. Ik hoop dat ze mijn motivatie kunnen begrijpen en verwacht dat dat ze mijn beslissing kunnen respecteren. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
theparasol Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 En omgekeerd betaal ik dus ook geen rente aan hun als ze toevallig eens te weinig ontvangen hebben. Dus wat gaan we doen: te weinig afdragen en zelf rente trekken van bedrag wat er tussen zit. Zo is iedereen tevreden dacht ik zo
borsjea Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Origineel bericht van: Michel Dat is de druppel! Ik zoek een andere belastingdienst. Met deze heb ik lang genoeg zaken gedaan! Mvg, Michel Is dat mogelijk met burger service nummmer behoudt?
Sjattuh Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Zullen we het doen? Starten we een Taxes4All bedrijfje op en gaan we particulier belasting innen en dit aan de overheid overdragen. Zoeken we een manier (door slimme inversteringen) om er zelf genoeg aan over te houden, de belastingbetaler minder te laten betalen en de overheid netto meer te geven dan ze nu krijgen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Johan45 Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Dat doen de grieken al jaren. Alleen in de praktijk schijnt het wat tegen te vallen. Vult u rustig aan !!!
pukje Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 ergens logisch ,het truukje is zet je geschatte inkomen hoog dan krijg je hoge voorlopige aanslagen . na 2 a 3 jaar krijg je de echte aanslag met terugbetaling plus rente (6 a 7 %) zoveel rente krijg je bij geen bank.
Sjattuh Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Origineel bericht van: pukje ergens logisch ,het truukje is zet je geschatte inkomen hoog dan krijg je hoge voorlopige aanslagen . na 2 a 3 jaar krijg je de echte aanslag met terugbetaling plus rente (6 a 7 %) zoveel rente krijg je bij geen bank. Behalve in Turkije als je je Euro's in Lira's durft om te wisselen. Het valt nu ook wel weer mee, zo een 8 tot 10%, maar ik heb zelf tijden meegemaakt van tegen de 30% en er zijn tijden geweest dat het 60-80% was als ik de mensen die hier al langer zijn mag geloven. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
fcr052 Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Origineel bericht van: The Iron Maiden Ik heb onlangs mijn abonnement bij de belastingdienst opgezegd. Ik betaal jaarlijks veel geld en krijg er eigenlijk weinig voor terug. Af en toe een blauwe envelop en 1 keer per jaar een afspraak met een belastingadviseur en verder houd het op. Ik hoop dat ze mijn motivatie kunnen begrijpen en verwacht dat dat ze mijn beslissing kunnen respecteren. mvg, The Iron Maiden ik heb ooit een vrouw gekend die op alle vragen van de belastingdienst antwoordde met de naam van het mannelijke geslachtsdeel, op de vraag van de inspecteur "waarom?" antwoorde ze "is allemaal aftrekbaar" foei, foei, maar toch de groeten uit zuid-limbabwe ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E
gigantaandemuur Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 Origineel bericht van: pukje ergens logisch ,het truukje is zet je geschatte inkomen hoog dan krijg je hoge voorlopige aanslagen . na 2 a 3 jaar krijg je de echte aanslag met terugbetaling plus rente (6 a 7 %) zoveel rente krijg je bij geen bank. 6 a 7 procent?? mmm wist niet dat je naar griekenland was verhuist.http://financieel.infonu.nl/belasting/8984-sparen-bij-de-belastingdienst.html "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
pukje Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 OK 4,7 % kan ook niet alles van ieder jaar in mijn kop houden. 4,7 is ook een mooie rente
Loui (K) Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 Origineel bericht van: Michel Dat is de druppel! Ik zoek een andere belastingdienst. Met deze heb ik lang genoeg zaken gedaan! Mvg, Michel Zonder veel goede resultaten he?
rudolfdebeer Geplaatst: 26 september 2011 Geplaatst: 26 september 2011 Hele oude riscovolle truuk waar ze meen ik een stok voor hebben gestoken. Was trouwens het naampje :Geld parkeren bij de Belastingdienst Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen