Ventura Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Heeft iemand toevallig de service manual van de versterker Sony (TA) F-210? Ik heb de eind trap van 1 kanaal vervangen en de rust stroom afgeregeld. De versterker geeft wel geluid. Na een tijdje geeft de versterker geen geluid meer. Ik weet niet waar het nu aan ligt.
Skysurfer Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Heb je hier wat aan? sony_ta-f110,f210_[ET].zip
Ventura Geplaatst: 21 september 2011 Auteur Geplaatst: 21 september 2011 Origineel bericht van: Skysurfer Heb je hier wat aan? Hebt u toevallig de complete service manual? Helaas is de ftp van Steve tijdelijk niet beschikbaar .
Skysurfer Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Zeg maar JE, hoor... En nee, ik heb deze alleen maar gevonden met Google. Althans geen gratis versie.
Ventura Geplaatst: 21 september 2011 Auteur Geplaatst: 21 september 2011 Origineel bericht van: Steve de server staat aan Helaas kan ik niet inloggen op uw server. Ik gebruik filezilla.
Skysurfer Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Ik kan er ook niet opkomen en ik heb IE. Website niet beschikbaar...?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen