sattos Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 afstandsbediening van mijn dreambox reageert niet op juiste functie-knop, bijv. als ik op (plus)volumeknop druk,wordt er naar de vogende zender gezapt,hoewel deze functie is om het volume harder te zetten. andere voorbeeld: als ik op menuknop druk kom ik bijv in het menu van opzoeken van zenders(handmatig of auto). Maar als ik bijv eruit wil zou normaal een EXIT knop voldoende zijn,maar nu moet ik wel 3 maal op HELP-functie knop drukken,
guykers Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Jouw reciever denkt dat hij met een grote bediening van de 7000 te maken heeft. Weet uit een ver verleden dat dat ergens een instelling was. (ik heb hem toen opnieuw geflashed omdat ik de instelling niet meer kon vinden) nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
sattos Geplaatst: 22 september 2011 Auteur Geplaatst: 22 september 2011 oke dus opnieuw flashen is de oplossing?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen