Ga naar inhoud

[Enigma] Project Valerie - Enigma2 MediaCenter

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het ziet er gelikt uit en daarmee heb je gelijk het enige wat het is.

Het voegt voor mij niks toe aan functionaliteit behalve dat het er leuk uitziet.

Sommige films en series worden ook nog eens verkeerd herkend.

Het zou wel leuk zijn als dit geïntegreerd werd in de video-functie van het image.

Dus leuk om eens te zien maar echt gebruiken doe ik het niet.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Helemaal mee eens.

Af en toe probeer ik Valerie weer eens maar als enige plugin blijft het regelmatig groene schermen veroorzaken.

Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5
Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2
VU-Solo - OpenPli 4
Amino AmiNET130M - FTTH

Geplaatst:

Ik gebruik het alleen voor mijn gedownloade series en films.

Als je file de goede benaming geeft wordt deze altijd juist gevonden.

Verder heb ik bijna nooit last van crashes, er kan soms wel eens een bug inzitten omdat valerie bijna elke dag updates inzitten (ik update regelmatig)

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Geplaatst:

Nou toch maar eens geprobeerd maar krijg hem niet goed geinstalleerd. Blijf groene schermen houden.

Heb toch het idee dat ik mijn box eens helemaal moet resetten en opnieuw installeren...kost alleen zoveel tijd... :-(

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Geplaatst:

Ik draai OpenPli, ik had hem eerst ook geinstalleerd via de feed maar heb het idee dat mijn hele box nu een beetje instabiel is.

Moet echt ff alles opnieuw doen.... eek

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Het is een oud topic, maar ik ben toch benieuwd of mensen dit toch nog gebruiken en of het nu wel helemaal stabiel is?

Ik ben mijn audio video systeem een beetje aan het reorganiseren en bedacht mij dat de Solo2 voldoende kracht zou moeten hebben om ook als mediaspeler te fungeren.

MKV's heeft ie geen problemen mee en dan komt het nu nog aan op het organiseren van de verzameling, die op de nas staat.

Bij popcorn hour kwam ik de NMT jukebox tegen en dit leek mij net zoiets.

Verder ben ik weinig ervaringen tegen gekomen.

Mocht iemand een ander media/film database programma hebben, dan zou ik daar graag de naam en wat pictures van willen weten. De cover 3d die in VTI in de feed zit, werkt niet intuitief/helemaal niet.

Vu+ Solo 4k, VTi 13.x, 1000GB HDD
Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO
Astra 1, 2, 3 en Hotbird

Geplaatst:

nu goed ik gebruik die niet, maar er staat heel veel over te lezen op het duits VTI forum

een veel gelezen probleem is dat de opties in die plugins niet altijd ook vlekkeloos ondersteund worden door de ingestelde skin

dus heeft men ook vaker green screens als iets niet past bij het oproepen in die plugin functionaliteit

de ontwikkeling van dergelijke "third party" plugins is ook sterk afhankelijk van de versie van image EN plugin.

dat is "ongoing"

maar je moet er niet angst voor hebben, je moet het gewoon proberen en eventueel eraf knikkeren als dat niet bevalt.

ciao

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

• 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen