arrieknarrie Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Hallo allemaal, Weet iemand misschien of het mogelijk is om vanaf de VU+ bv bouquet lijsten/EPG/foto's/screendumps e.d. uit te laten printen op een netwerkprinter in mijn netwerk? VU+Uno/Openpli/Bigbisat/28,2E/23,5E/19,2E/13E/9,0E/4,8E/0,8W/5,0W
Tonskidutch Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 via webinterface en pC gaat dat prima (waarom foto's, die kun je toch veel beter op pC printen) direkt van de VU+ zul je dat enkel kunnen realiseren als er een CUPS printerdriver is geïnstalleerd die op enigma2 werkt hetgeen tijdens printen overigens erg veel eist van geheugen en cpu een enkel bericht vond ik op IHAD over zo'n optionele plugin voor CUPS en die moet ook nog specifiek voor je image gecompileerd worden niet makkelijk dus ciao Girl From The Northern Country Bob Dylan
arrieknarrie Geplaatst: 21 september 2011 Auteur Geplaatst: 21 september 2011 Het was me ook niet zozeer om foto's te doen, maar ik wilde een uitdraai maken van alle favorieten inclusief de daarbij behorende kanaalnummers. Op zich gaat het wel met de webinterface maar hij geeft hier niet de corresponderende kanaalnummers weer bij de tv kanalen. VU+Uno/Openpli/Bigbisat/28,2E/23,5E/19,2E/13E/9,0E/4,8E/0,8W/5,0W
Moderator wiz Geplaatst: 21 september 2011 Moderator Geplaatst: 21 september 2011 gewoon je channels in dreambox edit openen. Daar kan je zo te zien niet rechtstreeks uit printen, maar er zit wel een optie bij om alles te exporteren naar excel. Dan kan je daar zo een printje mee maken lijkt mij. succes, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
arrieknarrie Geplaatst: 22 september 2011 Auteur Geplaatst: 22 september 2011 Thx voor de tip Wiz, heb het gelijk geprobeerd, als ik alle bouquets exporteer naar excel, dan kan ik alleen een .txt bestand aanmaken. Op zich voldoende maar hij zet er helaas niet de corresponderende kanaalnummers bij, hij telt alleen per bouquet de nummers op en begint bij nieuw bouquet weer op nul. En niet van 0 tot 9999. We zoeken verder, moet toch lukken zeker? Ciao VU+Uno/Openpli/Bigbisat/28,2E/23,5E/19,2E/13E/9,0E/4,8E/0,8W/5,0W
arrieknarrie Geplaatst: 23 september 2011 Auteur Geplaatst: 23 september 2011 Ik krijg het niet voor elkaar, jammer dat word handmatig doen dan VU+Uno/Openpli/Bigbisat/28,2E/23,5E/19,2E/13E/9,0E/4,8E/0,8W/5,0W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen