bertuss Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Hallo alemaal. ik heb een vraag over INTERN sharen met dreambox. Op dreambox 1 heb ik een f-line gemaakt met kaart dus. op dreambox 2 een c-line. op dreambox 3 ook een c-line Als ik dreambox 2 aanzet werkt het prima. Maar als ik dreambox 3 ook aanzet stop dreambox 2 ik kan dus niet alles tegelijk aanzetten. Wat doe ik verkeerd,of kan dat helemaal niet met een f-line. bv Dank
theparasol Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 2 f lines toevoegen en box 2 en 3 elk een eigen f line met username / password
bertuss Geplaatst: 21 september 2011 Auteur Geplaatst: 21 september 2011 theparasol Bedoel je 2 f-lines toevoegen aan box 1 en dan box 2 en 3 een eigen c-line
Satdorus Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Ja Iedere box moet zijn eigen f regel hebben in box met kaart. Iedere f regel is dus uniek en zo ook de bijbehorende c regel ....
bertuss Geplaatst: 21 september 2011 Auteur Geplaatst: 21 september 2011 Ga het proberen dank je wel.
bertuss Geplaatst: 21 september 2011 Auteur Geplaatst: 21 september 2011 Mannen bedankt het werkt. als je het weet is het eigenlijk zeer eenvoudig.
Sjattuh Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 Origineel bericht van: bertuss Mannen bedankt het werkt. als je het weet is het eigenlijk zeer eenvoudig. Oh jee. We hebben er een verslaafde in spe bij. Als je de ccam.cfg goed doorleest zul je zien dat je er een hele hoop mee kan doen door de regels aan te passen. Om maar iets te noemen kun je bepaalde zenders blokkeren. Zo kun je dus voorkomen dat de XXX kanalen op een bepaalde box worden doorgegeven als er 1 van de boxen op de slaapkamer van de 16 jarige zoontje zou staan b.v. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
unima1700 Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 Origineel bericht van: bertuss theparasol Bedoel je 2 f-lines toevoegen aan box 1 en dan box 2 en 3 een eigen c-line Moeten de f-lines ieder hun eigen naam en wachtwoord hebben of mag(moet) dit hetzelfde zijn.
likus Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 Naam moet uiteraard verschillend zijn; wachtwoord maakt niet uit. DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen