Ga naar inhoud


[RE-8000HD] Andere firmware op Rebox


Luud

Aanbevolen berichten

Is er iemand in de buurt van Eindhoven waar ik eens op bezoek kan komen om te zien wat de Octagon firmware op een Rebox aan voordelen/nadelen heeft?

Ook wil ik praten hoe hij/zij dat gedaan heeft.

Mag/kan ook via een persoonlijk berichtje.

m.v.g.

Luud

Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device,

Aston Wamba311

Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat een gesprek over de voor-/nadelen Octagon software heel snel beëindigd zal zijn want hier kunnen we heel kort in zijn, het enige echte voordeel is het gebruik kunnen maken van Plugins.

Verder is FW van de alternatieve merken zoals o.a. Octagon nagenoeg gelijk aan die van Rebox, dus ook met de meeste bugs die in de Rebox zitten.

 

Het toepassen van Plugins kan wel voordelen opleveren maar dat ligt voor iedereen verschillend.

 

Een nadeel zou kunnen zijn dat het installeren van FW van derden de Rebox garantie in gevaar zou kunnen brengen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals in het eerste artikel stond, dat ik iemand zocht die het al geinstalleerd heeft zodat ik het kan ZIEN wat de voordelen zijn.

 

Tekst verwijderd, Zie huisregels, punt 6, inhoud komt de sfeer op dit forum niet ten goede.

 

Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device,

Aston Wamba311

Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Luud
Zoals in het eerste artikel stond, dat ik iemand zocht die het al geinstalleerd heeft zodat ik het kan ZIEN wat de voordelen zijn.
Tekst verwijderd


Luud
Is het mischien mogelijk dat als iemand je wijst op bepaalde dingen of topics of dat iemand je helpt je mischien normaal kan gedragen/reageren.

Want als je de inputs bekijkt van de beste audioniek dan hebben die in het verleden en tot op de dag van vandaag heel veel bijgedragen hier.
Eeen beetje respect zou fijn zijn.

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan wel degelijk in een artikel ook "zien" wat het verschil is.

Daarnaast vraag je een stap voor stap instructie hoe je de software veranderen kan.

 

Op dit forum gaan we zo niet met elkaar om.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...