Loui (K) Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 Ik heb een HTC Desire HD met Android 2.3.3 softwarenummer 2.50.405.2 Hierop heb ik ook Dreamdroid draaien maar streamen lukt niet wel als ik een film heb opgenomen,die kan ik wel afspelen. maar direct streamen van een zender gaat niet.En dat ging wel voor we de update kregen van HTC Android 2.2.2.Is hier wat aan te doen of moet ik wachten tot er een oplossing is.Ik gebruik ook Vplayer als speler.
looney2 Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 Gebruik je ook v-player voor de films? Zo nee, kan v-player verlopen zijn HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
looney2 Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 Heb net even geprobeerd voor je, mijn desire met 2.3.3 doet het gewoon,geen probleem. Installeer v-player eens op nieuw. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Loui (K) Geplaatst: 23 september 2011 Auteur Geplaatst: 23 september 2011 Origineel bericht van: looney2 Heb net even geprobeerd voor je, mijn desire met 2.3.3 doet het gewoon,geen probleem. Installeer v-player eens op nieuw. Dat heb ik al vele malen geprobeerd Maar zonder suc6.Halverwege de verbinding breek hij hem af.Zegmaar zo rond 80%
looney2 Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 De films, speel je die ook af met v-player? en hoe lang heb je v-player er al op staan. Of heb je de "licentie" HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Loui (K) Geplaatst: 23 september 2011 Auteur Geplaatst: 23 september 2011 Origineel bericht van: looney2 De films, speel je die ook af met v-player? en hoe lang heb je v-player er al op staan. Of heb je de "licentie" Ik heb de trail versie vandaag erop gezet via market en daarna de Unlock versie 1.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen