Gast zwartemerel Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 Is het ook mogelijk om livestream te kijken op de dreambox? ik wil graag politiek24 kijken op de tv, kan ik die op 1 of andere manier ook kijken via de VUbox?
chevrolet Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Dat moet mogelijk zijn met VLC-player geinstalleerd op zowel pc als op de VU (plug-in). Het is me wel gelukt met gewoon streamen van films etc.vanaf de pc maar ook nog niet met livestreams van internet, dus ook ik ben wel neuwsgierig hoe en wat. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Tonskidutch Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 misschien moet je eens kijken naar deze IPTV Plugin Getest met VU+ Uno, DM800 en DM800se. een en ander gaat natuurlijk niet zomaar en je zult je de uitleg over installatie en hanteren moeten opzoeken. hier plaatsen kan ik wellicht niet ivm afhankelijkheden en licenties. ciao Second Life Mungo Parker
tripontin Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Hello, Misschien is dit wel interessant om even door te nemen? Komt van het Dreambox forum hier op SAT4ALL. Livestream - IPTV Mvg, Tripontin
Tonskidutch Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 dat is een ouder principe. er is nu een nieuwe enigma2-plugin-extensions-iptv_1.1.0_mip sel.ipk (102.42 KB) van 23-9-2011 Citaat: Dank: 1.) Die Programmierer des Python-Plugin-Frameworks. Man kann viel von ihnen lernen. 2.) Dr. Best für das Beispiel Partnerbox. Die ersten Experiemente haben den Remote-Player zum Vorbild gehabt. Hilfreich ist auch der Zugriff auf EPG-Daten dort. 3.) Dam72 für das IPTV Multicast/Unicast Player v0.2 Plugin. Von ihm stammt der Hinweis zum Proxy udpxy. Der Forumsbeitrag schreibt auch, dass man udpxy auch auf anderen Rechnern laufen lassen kann. Das Plugin unterstützt dies! ich habe das mit einem Mac Mini getestet. 4.) Dem Entwickler von der Extension dreammediathek für den Zugriff auf die ChannelList.xml. bron VUPLUS-support forum ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen