The Iron Maiden Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 Hallo, ik wil een backup van een windows profiel en Program Files maken, voordat ik de harde schijf formatteer en er windows opnieuw opzet. Mocht ik dan dan later iets missen in de nieuwe windows installatie, dan kan ik deze bestanden makkelijk terug kopieren (voor zover mogelijk). Bijvoorbeeld bureaublad items, documenten en favorieten. Nu staan er in "documents and settings" verschllende beveiligde systeembestanden die je niet zomaar kunt kopieren. Aangezien dit systeem bestanden zijn, zijn deze toch niet nteressant om te bewaren. Kopieren met verkenner gaat dus niet, omdat er een foutmelding verschijnt zodra het kopieren niet lukt. Is er een methode om bij fouten gewoon het volgende bestand te kunnen kopieren, net zoals bij een FTP overdracht? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
winwiz Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 Als je bekend bent met de cmd-line kun je dit met xcopy doen. Daar zitten optie's in om dat op te lossen zoals: /C Het kopiëren gaat door, zelfs als er zich fouten voordoen. /H Verborgen en systeembestanden worden ook gekopieerd. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
leo1949 Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 Oude DOS tijd. Als je bestanden wil kopieren van de C:\ naar D:\ drive met behoud van mapstructuur luid het comando: xcopy c: d: /e/c/h/k /C -kopieerd ook waneer er zich fouten voordoen. /E -kopieerd ook lege mappen en submappen /H -kopieerd ook onzichtbare (hidden) files en systeembestanden. /K -behoud de bestandskenmerken Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Con Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 Origineel bericht van: leo1949 Oude DOS tijd. Als je bestanden wil kopieren van de C:\ naar D:\ drive met behoud van mapstructuur luid het comando: xcopy c: d: /e/c/h/k /C -kopieerd ook waneer er zich fouten voordoen. /E -kopieerd ook lege mappen en submappen /H -kopieerd ook onzichtbare (hidden) files en systeembestanden. /K -behoud de bestandskenmerken Toevallig heb ik deze info errug hard nodig, toppie. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
BokkieBok Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 Als xcopy je bevalt, dan moet eens kijken naar robocopy. http://nl.wikipedia.org/wiki/Robocopy HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
Psychosammie Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Bijvoorbeeld. En er zijn meer van dit soort gratis tools. Belangrijke voordeel van deze tools is dat ze niet stoppen mocht het kopiëren van een bestand eens een keer niet lukken. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
The Iron Maiden Geplaatst: 26 september 2011 Auteur Geplaatst: 26 september 2011 Ik heb de data weten de kopieren met xcopy al voor ik deze vraag stelde. Maar ik vroeg me af of er ook een windows oplossing voor zou zijn. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Psychosammie Geplaatst: 26 september 2011 Geplaatst: 26 september 2011 Die zijn er zeker. Ik weet het nu weer. Ik heb ooit teracopy gebruikt. Die vervangt je normale copy / paste. Ga hem weer eens proberen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen