Gast pauw13 Geplaatst: 22 september 2011 Geplaatst: 22 september 2011 Hallo Ik heb een dm500hd en ben heelemaal nieuw en weet nog niets en ben niet erg handig. heb geprobeerd om via dreamup maar kom niet in het programma. ik weet niet waar ik moet beginnen graag wat hulp. erg bedankt.
Beheerder Michel Geplaatst: 22 september 2011 Beheerder Geplaatst: 22 september 2011 Hier wordt ik niet zo vrolijk van. Je eerste bericht op dit forum en je gebruikt een volstrekt onduidelijke onderwerp titel en je plaatst je bericht overduidelijk in een verkeerd forum. Lees dit even a.u.b: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/faq Om op je vraag terug te komen, hier lees je meer: http://www.dream-multimedia-tv.de/en/dm500-hd-flashing-firmware-browser http://www.dream-multimedia-tv.de/en/dm500-hd-flashing-dreamup Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 22 september 2011 Beheerder Geplaatst: 22 september 2011 Is het dan nu duidelijk hoe je firmware in je DM500HD moet zetten? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast pauw13 Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 Hallo Nee maar ik probeer eerst alles hier op de forum info te vinden. ik ben gisteren tot in de nacht bezig geweest maar we geven t niet op. ik heb hu begrepen dat je eerst een programma moet hebben voor de usb aansluiting. maar kan dat niet zo gauw vinden. gr pauw
vGnp Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 Origineel bericht van: pauw13 ik weet niet waar ik moet beginnen graag wat hulp Origineel bericht van: pauw13 ik heb hu begrepen dat je eerst een programma moet hebben voor de usb aansluiting. maar kan dat niet zo gauw vinden Kijk hier maar eens: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Loui (K) Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 Ik zou als ik jou was eerst eens goed laten informeren hoe alles werkt.Hier op deze site is veel te vinden. Dus lees eerst eens rustig alles door. >>>>> Kijk hier maar eens en lees dit maar eens door.<<<<<
Gast pauw13 Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 ok ik heb even aant kijken en ik open de file van illegale dreambox . nou heb ik de dm500hd maar met zwarte schroef en geen zilvere dus ik heb een illegale?
Beheerder Michel Geplaatst: 23 september 2011 Beheerder Geplaatst: 23 september 2011 Beste Pauw, Je kunt nog zo onervaren zijn, als je maar leest kom je er vanzelf. Ik heb echter sterk de indruk dat jij niet (goed) leest en dan wordt je nooit slimmer. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen