Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zeer tevreden over Groupon, altijd gekregen wat ik wilde.

Koop regelmatig iets via Groupon met flinke korting.

Mijn advies: Maak gebruik van Groupon, het kan je veel geld besparen. We gaan regelmatig uit eten voor de helft van de prijs.

smile

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

• Beheerder
Geplaatst:

Uit eten gaan kan je niet vergelijken. Dan krijg je een coupon die je naar ik mag aannemen in het restaurant zelf kunt verzilveren.

Het probleem met deze constructie is dat even afgezien van het feit dat groupon gedoemd is vroeger of later failliet te gaan, de webshops zich in een geval van problemen achter groupon verschuilen en groupon zich weer achter de webshop verschuilt.

Ze kunnen er kennelijk beide niets aan doen, maar jij als klant staat in geval van een probleem wel met een bek vol tanden.

Ik heb uiteindelijk die robot gisteren op een foutief adres ontvangen (ze waren de huisnummer toevoeging vergeten terwijl die wel goed in het systeem stond), ruim 3 weken na bestelling terwijl hij op voorraad zou zijn. Als de buurman 5 deuren verderop niet zo eerlijk was geweest had ik nu nog niets gehad en waarschijnlijk ook nooit meer iets gekregen.

Geen enkele klacht is beantwoord, zowel de webshop als groupon heb ik niet aan de telefoon kunnen krijgen. Steeds in gesprek, antwoord apparaat of een bandje met een afwimpeling dat het 'te druk is'.

Als je dus een probleem hebt, ben je gewoonweg de sigaar. Gaat het wel goed, merk je daar natuurlijk niets van.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik ben meestal zeer tevreden over wat Groupon levert. De een of twee keer dat het tegenviel heb ik een mailtje gestuurd, en werd ik keurig gecrediteerd op mijn Groupon account. Niets aan de hand dus. Bedrijven die zie hierdoor in de problemen laten brengen (niet leveren wat ze beloven, te laat leveren) zijn amateuristisch bezig en dan volgt uiteraard vroeg of laat een welverdiend failliet. Groupon zelf zie ik zo snel niet verdwijnen. Het concept wordt niet voor niets zoveel geimiteerd.

• 2 weken later...
Geplaatst:

In Tros Radar van afgelopen maandag 10 oktober 2011:

Oproep: Groupon

restaurant-160.jpg

De populaire website Groupon biedt uiteenlopende diensten en producten aan tegen hoge kortingen. Zo kun je met een Groupon-deal uit eten gaan, je ogen laten laseren of je rijbewijs halen.

Radar krijgt geregeld klachten binnen over zogenaamde deals die zijn misgelopen of erg tegenvielen. Heeft u (als consument of ondernemer) een dergelijke vervelende ervaring gehad, laat het ons dan weten via ons formulier.

Bron: nieuwsbrief van Tros Radar 12 oktober 2011

Geplaatst: (aangepast)

In Tros Radar van afgelopen maandag 10 oktober 2011:

Oproep: Groupon

restaurant-160.jpg

De populaire website Groupon biedt uiteenlopende diensten en producten aan tegen hoge kortingen. Zo kun je met een Groupon-deal uit eten gaan, je ogen laten laseren of je rijbewijs halen.

Radar krijgt geregeld klachten binnen over zogenaamde deals die zijn misgelopen of erg tegenvielen. Heeft u (als consument of ondernemer) een dergelijke vervelende ervaring gehad, laat het ons dan weten via ons formulier.

Bron: nieuwsbrief van Tros Radar 12 oktober 2011

aangepast door Amager95

Op VRT is er in Panorama of dergelijke enkele weken geleden ook eens een reportage over groepsaankopen geweest.

Voor de handelaren is het al behoorlijke bagger omdat ze zoveel korting moeten geven... (Met een korting van zoveel euro of % komen we op 105 euro; laten we er dan maar iets extra afpitsen om onder de 100 euro te komen). Verwenarrangementen die omwille van dit succes overboekt worden en deze 'gelukkige klanten' dan moet samen zetten en al voor 2 jaar ofzo volzet zijn. De arme dame had meer dan 1000 reservatie, wou het na 500 al stopzetten maar dat mocht dan weer niet van de aanbieder.

En, dan komt de aap uit de mouw: de 'organisator' krijgt nog is de helft van de omzet.

Om nog maar te zwijgen over het aantal 'gelukkigen' die ingetekend hebben. Cijfertjes op de website kunnen in enkele seconden gemanipuleerd worden, om jou toch maar te laten toehappen.

Korting hebben is één ding, groupon en soortgelijke aanbieders zijn helaas van een andere orde.

Mij zal je er niet te gauw zien.

*edit*

het ging over een uitzending van Koppen XL; uitgezonden op 8/08/2011

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Tja er zijn zoveel webshops niet 100% betrouwbaar niks nieuws toch? Denk dat er heel veel mensen zijn die wel tevreden zijn met Groupon.

Ik vind Groupon niet een echte webshop, ze maken reclame voor een product bij een andere firma en slurpen alleen de provisie op, en die provisie is niet mis...

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Gast marivermeer
Geplaatst:

pffff dan meld ik me vlug af, had me 2 weken geleden aangemeld.

Gelukkig nog niks besteld

Geplaatst:

Ik heb al een paar keer wat gedaan via Groupon,

en ik heb nog geen problemen gehad met de producten en of diensten die ik via groupon gekocht heb.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Nu bij Tros `radar` een heel item gewijdt aan `groupon` Ook Michel klacht wordt (niet of heel laat geleverd) wordt besproken.

Pfffff idd niet erg klantvriendelijk... en twee keer nadenken voordat je met hun in zee gaat.

bij problemen kijk eens naar voorbeeldbrieven die je kunt vinden op de site van Tros Radar

http://www.trosradar.nl/radarhulp/ /// voorbeeldbrieven

aangepast door satmenneke
  • Beheerder
Geplaatst:

Dat bedoel ik.

De helpdesk was overigens ook afgelopen vrijdag gewoon niet bereikbaar.

Ik heb 4 x gebeld en steeds hetzelfde bandje te horen gekregen. Het is te druk, bel later terug enz.... (verbinding verbroken).

Het is een grote zeepbel dat groupon. Iemand die daar aandelen van koopt kan het geld beter direct op mijn rekening storten. In beide gevallen ben je het kwijt. ;)

Groupon is overigens niet alleen niet klantvriendelijk, maar nog veel ondernemer-onvriendelijker. De ondernemer wordt in veel gevallen gewoon genaaid zoals gisteren ook tijdens de uitzending duidelijk werd.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik had me ingeschreven op Groupon maar heb gelukkig nog nooit iets bij hun besteld. Alleen dat afmelden op hun nieuwsbrief lukt me niet eens, ze blijven maar sturen.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Ik had me ingeschreven op Groupon maar heb gelukkig nog nooit iets bij hun besteld. Alleen dat afmelden op hun nieuwsbrief lukt me niet eens, ze blijven maar sturen.

Gewoon dan even een klacht indienen bij https://www.spamklacht.nl/ misschien dat dat iets helpt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...