tajvdz Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 Ik had een tijdje mijn OpenPli niet meer geupdate. Ik deed vandeweek een software update en daarna was mijn zenderlijst opeens ook aangepast. Dit vind ik op zich niet erg handig. Ik snap dat de gedownloade software wordt bijgewerkt als er een update is maar voor een zenderlijst werkt dit natuurlijk niet! Ik had dit ook met de Pli Autobackup maar dan haal ik in het bestand wat wordt opgeslagen de regel van de zenderlijst weg. Is er behalve de znderlijst eerst backuppen voor je Pli bijwerkt een andere oplossing? Het is overigens heel lang gewoon goed gegaan want toen was er geen update voor de zenderlijst maar nu was die er wel. Ik had op zich niet veel aangepast en heb het zo wel weer terug maar het is gewoon niet praktisch!
metoo Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 de zenderlijst die je geïnstalleerd hebt deinstalleren (menu/applicaties rode knop), en dan je eigen zenderlijst installeren, dan wordt die niet meer geupdate ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Loui (K) Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 Ik heb de lijst toevalig vandaag volledig geupdate.Kan zijn dat je even fastscan moet doen voor History HD.
Sjattuh Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 Waarin d/l je niet Dreamboxedit en hou je je zenderlijst op de PC? Veel makkelijker mee te werken dan via de DM zelf en wanneer er zo iets gebeurt zet je hem in 10 seconden weer terug. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Catastrofus Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 Of natuurlijk de zipversie downloaden/uitpakken op je pc en beheren via dreamboxedit. Is wat meer werk maar dan houd jij je eigen bouqettenlijst. Oeps, Sjattuh was me net voor. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen