kalantona Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 Ik heb hier een probleem sinds vorige week is er hier een nieuwe pc aanwezig nu valt me op dat ik geen serieel kabel meer kan aansluiten u weet wel de nul modem kabel om de dreambox met de pc te verbinden zijn er hiervoor soms al andere oplossingen voor . Graag jullie hulp.
theparasol Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 Zoek eens met google naar usb serial Je hebt ze al voor ongeveer 5 euro.
Tonskidutch Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 Of je gebruikt het netwerk om te flashen met enigma2 standaard met enigma1 OEM receivers mogelijk ciao True North Rebekka Bakken
satencom Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 2 Serial Port Card PCI Als je een PCI slot op je moederbord hebt Voegt je op deze manier twee seriële poorten toe aan de pc ze zijn er ook met 1 aan sluiting Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Johan45 Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 Ja met een hamer past alles. Maar TS schrijft dat hij een nieuwe PC heeft zonder seriële poort. Dus als er een slot vrij is kan daar een PCI kaart met een seriële poort in. Vult u rustig aan !!!
satencom Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 theparasol als jij denkt dat over een laptop gaat, daar past hij dus niet in. kalantona heeft het over een nieuwe pc Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
theparasol Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 usb past altijd dus waarom zou je een pci aanschaffen?
Tonskidutch Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 ooit heb je geen serieel / com / rs232 meer bij sat receivers en dan heb je weer een stukkie extra hardware gekocht (usb-serieel) voor de schuur of op zolder dus dan daarna de zoveelste tweedehandsverkoop welk niks oplevert kunt beter effe de buurman vragen... OF je laat je oud PentiumII pCeetje uit 1998 zo als die is voor dergelijke acties op zolder staan, danwel in de schuur, staan. hoelang heeft men nog receivers met serieel? allemaal aan een ieders eigen inzicht over gelaten... koop zo'n ding voor eenmaal per 5 jaar en je hebt geld en bronnen verkwist. ciao True North Rebekka Bakken
Johan45 Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 Origineel bericht van: theparasol usb past altijd dus waarom zou je een pci aanschaffen? Usb naar serieel werkt niet altijd op een seriële poort. Er zijn nog steeds decoders die echt om een hardware poort vragen om ze te kunnen flashen. Dat zou voor mij een reden zijn om voor PCI te kiezen. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen