FalconerThe Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Ik heb net de condensators vervangen omdat die allemaal bol stonden. In de week daarvoor had ik de harddisk al afgekoppeld om de toppie makkelijker te laten opstarten. Alles lijkt goed gegaan te zijn. Maar nu is de disk weer aangekoppeld en ik hoor hem opspoelen, maar ik kan niet opnemen of pauzeren. Iemand enig idee waarom? Is er een setting die ik gemist heb? Mathijs
satencom Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Je zou de hd er uit kunnen halen, en probeer hem even in jou computer , dat hij nog wel goed werkt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
FalconerThe Geplaatst: 25 september 2011 Auteur Geplaatst: 25 september 2011 Das geen slecht idee, maar is ie dan niet op een aparte manier geformateerd? Ik kan me herinneren dat van oudere Topfields de disk niet zomaar gezien kon worden.
satencom Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 lees dit ook even door klik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen