Esmer-delikanli Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Heb sinds gisterenavond mega probleem met mijn Kathrein 912, die draaide op PKT Haarp E2 image. Hij begon opeens te rebooten. Na een paar keer onverwachts booten heb ik geprobeerd terug te flashen naar originele firmware. Hoewel ik dit meerdere keren zonder probleem kon lukte het nu niet meer, eindigde na de flash met rood lichtje op de display, boot dus niet meer op origineel. Daarna de volgende images geflashed: PKT Nibiru v2, AAF summer, maar in beide software reboots. Bij AAF summer zelfs om de paar seconden. Weet iemand hier raad mee? Of kan iemand me helpen om terug te keren naar originele fw? Kan ik tenminste aanspraak op garantie maken.... Kathrein UFS912 + DM500
verkerkbr Geplaatst: 27 september 2011 Geplaatst: 27 september 2011 Weet niet of dit misschien het probleem is. Na het flashen moet je de serieele stekker eerst verwijderen alvorens op te starten. Zo is het tenminste bij een ufs-910. Anders probeert systeem te booten en weer verbinding te krijgen. Maar misschien is het heel wat anders. Groet, Bram
Ghanssie Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 De 912 heeft geen seriële poort, alleen een RJ-11 ingang. Hier is wel een RJ11 naar seriële RS232 voor te verkrijgen. Groet, Ghanssie
Esmer-delikanli Geplaatst: 28 september 2011 Auteur Geplaatst: 28 september 2011 Inmiddels weer terug op PKT HAARP image na veel pijn en moeite. Echter nog steeds niet zo stabiel als voorheen. Reboot doet zich vaak voor bij kijken van HD kanalen en nauwelijks bij kijken van SD kanalen. Ik vermoed toch een hardware probleem. Kathrein UFS912 + DM500
DRG Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 check de condensatoren eens, waarschijnlijk zijn deze stuk. Had ik met m'n UFS910 ook. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Esmer-delikanli Geplaatst: 1 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2011 Ik ben niet zo technisch ingesteld, dus je aanbeveling zegt me helaas niets... Kathrein UFS912 + DM500
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen