Drs. IJzerbout Geplaatst: 28 september 2011 Delen Geplaatst: 28 september 2011 Wat een bofkont! "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shigaclone Geplaatst: 29 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2011 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Wat een bofkont! Tja, het gaat er niet om wat je kent, maar wie je kent Volgens mij zit Ron in Benidorm of hij heeft zijn PM nog niet gelezen Of er is iets mis gegaan, de meeste foto's die ge-up-geload zijn in dit topic zijn ook verdwenen Rudy LG Oled 65 C8 VU+ DUO 4K Moteck VBOX-II Echostar 120 cm. Jaeger actuator heavy duty version. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuffer Geplaatst: 1 oktober 2011 Delen Geplaatst: 1 oktober 2011 inmiddels gedaan en gereageerd op de mail hah. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shigaclone Geplaatst: 6 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2011 Origineel bericht van: Snuffer inmiddels gedaan en gereageerd op de mail hah. Hoi Ron, Bedankt voor het opsturen van de Reed Switchen, ik heb je vandaag een email gestuurd vanaf mijn mobiel hopelijk heb je die ontvangen Vandaag tussen de buien door de nieuwe Reed Switch gemonteerd en de schotel draait weer perfect en de Reed Switch "telt" de pulsen ook weer goed. Rudy LG Oled 65 C8 VU+ DUO 4K Moteck VBOX-II Echostar 120 cm. Jaeger actuator heavy duty version. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
moonchild Geplaatst: 6 oktober 2011 Delen Geplaatst: 6 oktober 2011 Ook mij heeft Ron/Snuffer super geholpen. Inmiddels heeft een standbeeld wel verdient. Zit er geen speciale sat4all titel in? VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuffer Geplaatst: 7 oktober 2011 Delen Geplaatst: 7 oktober 2011 Daar is mijn ban reputatie te groot voor TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronsworld Geplaatst: 8 oktober 2011 Delen Geplaatst: 8 oktober 2011 "ban behulpzaam" o.i.d. HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shigaclone Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2011 Bekijk de foto, je moet niet eerder je oude Reed Switch slopen voordat je de nieuwe reed Switch hebt Je kunt er gewoon een nieuwe glazen Reed Switch inzetten met behoud van plastic bescherming. De doorvoer van het kapje ligt 20mm uit elkaar, daar komen de draadeinden van de Reed Switch door. De maximale dikte van Reed Switch mag zijn 2,4mm. Ik heb op verschillende sites gekeken voor een glazen Reed Switch maar welke ben ik nodig? Bij deze is de prijs 2,10 Euro per stuk. Hier een voorbeeld bij deze is de glazen afmeting 16mm. Afm.: (Ø x l) 2,4 mm x 16 mm Is max.: 0,5 A Schakelvermogen: 3 VA Schakelspanning: max. 175 V= Schakelstroom: max. 0,5 A Type: W 3 Contactsoort: 1 wisselaar Conform RoHS: Ja LG Oled 65 C8 VU+ DUO 4K Moteck VBOX-II Echostar 120 cm. Jaeger actuator heavy duty version. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shigaclone Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2011 Deze laatste post is ook bedoeld voor personen hier op het forum die ook problemen hebben dat als de schotel niet goed op zijn positie stopt en op den duur alle schotel posities weer opnieuw moet instellen. Vandaar mijn reactie welk type Reed Switch men moet bestellen en zelf bestel ik er ook een paar bij, handig als reserve Rudy LG Oled 65 C8 VU+ DUO 4K Moteck VBOX-II Echostar 120 cm. Jaeger actuator heavy duty version. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuffer Geplaatst: 9 oktober 2011 Delen Geplaatst: 9 oktober 2011 Bedeol je deze??? TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shigaclone Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2011 Hoi Ron, Ja, dat is volgens mij dezelfde. Ik zie dat er ook zwaardere types zijn, zijn die zwaardere types niet beter ze kunnen meer vermogen schakelen. Maar als ze stuk gaan door weersomstandigheden heeft een zwaarder type natuurlijk geen zin. Afm.: (Ø x l) 2.3 mm x 14.2 mm Overige technische gegevens: Sluittijd 0,5 ms • Openingstijd: 0,1 tot 0,3 ms. Schakelvermogen: 10 W Schakelspanning: 100 V Schakelstroom: 1,2 A Contactmateriaal: Rh (rhodium) Contactsoort: 1 NO-contact <-- Wat wordt er bedoeld met, 1 NO-contact? Conform RoHS: Ja LG Oled 65 C8 VU+ DUO 4K Moteck VBOX-II Echostar 120 cm. Jaeger actuator heavy duty version. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vGnp Geplaatst: 9 oktober 2011 Delen Geplaatst: 9 oktober 2011 Origineel bericht van: Shigaclone Contactsoort: 1 NO-contact <-- Wat wordt er bedoeld met, 1 NO-contact? Normally Opened. Dus in niet geactiveerde toestand is het contact open. De tegenhanger is NC, Normally Closed. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuffer Geplaatst: 11 oktober 2011 Delen Geplaatst: 11 oktober 2011 vGnp. correct. Voor anderen: We kunnen wel een aantal van deze dingen bestellen misschien in colectief ??? Altijd makkelijk 1 of 2 in vooraad de plastic boxjes waar hij inzit zijn met superlim gewoon weer te dichten, en de meesten kunnen de 2 draadjes wel aan het glazen buisje solderen denk ik. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shigaclone Geplaatst: 15 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2011 Hoi Ron, Zal ik de eerste maar zijn ben in voor 4 stuks. Kan het ook zelf bestellen maar weet niet welk type ik nodig ben. Rudy LG Oled 65 C8 VU+ DUO 4K Moteck VBOX-II Echostar 120 cm. Jaeger actuator heavy duty version. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen