Ga naar inhoud

[Satelliet] VU DUO gaat niet aan

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een VU DUO met een probleem. Het toestel gaat niet aan, noch op de toets van de ontvanger of noch met de afstandsbediening.

Het stand by lamp (rode led) van de ontvanger brandt wel.

Iemand een raad.

Geplaatst:

Probeer eens:

VU+ even helemaal van de stroom af halen (stekker eruit).

Dan stroom er weer op en laten opstarten.

Start de VU+ na de eerste keer niet dan nog een keer herhalen.

Succes.

Geplaatst:

schakel zoals mistrale schreef de VU+ eens even uit

EN

aktiveer DHCP eens op je router

vaak blijft de boot voortgang hangen als er een IP conflict bestaat in het netwerk, of de if-up fallback procedure niet afgewerkt kan worden

had ik ook al eens

effe doorzetten.

ciao

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

Bedankt voor de informatie Mistral. De ontvanger doet helemaal niets, zonder dat de schotel aangesloten is. Denk eerder een voedingsfout. De vraag is natuurlijk wat.

Groeten,

Geplaatst:

Bedankt voor de informatie Tonskidutch. De ontvanger doet niets, zoals ik beschreven heb. De schotel is ook niet aangesloten. Denk eerder een voedingsfout. De vraag is natuurlijk wat.

Groeten,

Geplaatst:

Dag Erik, ook bedankt voor de informatie. Ik denk ook dat het een voedingsfout is. Maar wat bedoel je met " 1-e waarbij de voeding niet goed meer is".

Groeten,

Probeer alles in 1 bericht te plaatsen, dan wordt het draadje niet onnodig lang.

Geplaatst:

Troost U, ik heb in het voorjaar 3x Vu+Duo aangeschaft, en na een maand een knal tijdens gebruik en blauw beeld... (voeding QRT)

Enkele maanden toestel kwijt en dan terug uit reparatie.

Rond 10 juli de tweede receiver er met een knal uit en niks meer... (voeding QRT)

Binnengegeven bij de "invoerder", en gisteren terug, en na aansluiten vastgesteld dat de HDMI poort het niet deed!

Toestel is terug bij de "invoerder" die het opstuurt naar de "fabriek"...

Zo houden ze lichtgelovige mensen aan het lijntje.

Uitleg van de toonbankgast: Ge moest maar een Dreambox gekocht hebben, die zijn beter! ( Toen kwam juist eene binnen met nen Dreambox die er "terug uit lag"... (Ik heb niet gereageerd)

Ze geven zich uit voor invoerder terwijl ze hun dozen bij een invoerder in een ander land kopen.

Ze zeggen dat ze invoerder zijn, maar zijn niet in staat een eenvoudige boardswapping te doen.

Kwestie van investeren in je eigen zaak, en kunnen service geven! Zelfs één stel reserveprinten is hun nog te veel!

Moraal van het verhaal: Wie het hardst blaat mogelijk kortstondig het meeste maalt!

Duren is een mooie stad, blijven duren is wat anders!

Ik kan voor die gasten geen reklame maken, en denk eraan om ekonomische zaken in te schakelen...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Chumy
Maar wat bedoel je met " 1-e waarbij de voeding niet goed meer is".

Da's dan de 1-e melding dat de voeding "door ouderdom" is versleten. Wat meestal betekend dat er intern elco's verlopen zijn.
Ik heb gewoon nog nooit klachten gehoord over de voeding.

Stel daarom voor dat je terug gaat naar je leverancier en daar ism hem test of het daaraan ligt en of eea geregeld kan worden.

gr. Erik

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen