qwyrp Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Ik zet het volume van de tv al vrij hard maar dan moet ik het volume van de Vu+ Duo (PLI) toch nog erg hard zetten. Hebben meer mensen dat of is er ergens nog een instelling waardoor ik dat beter op elkaar af kan stemmen? 1x OpenPLI @VU+DUO en 1x VIX @ET9000
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Ik heb zelf altijd het volume van de VU+ op maximaal staan en regel verder alles via de TV
Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 september 2011 Geplaatst: 26 september 2011 Ik zet mijn VU altijd net 2 streepjes onder het luidste niveau. Dan wordt de TV niet overstuurd en voor normaal volume staat de volumeregelaar van de TV precies goed. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 26 september 2011 Geplaatst: 26 september 2011 Heb de TV op 70% staan en kan dan met de VU alles regelen tussen niveau vrijwel stil en niveau harde appel kauwen en gekwek om je heen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 september 2011 Geplaatst: 27 september 2011 Dat zou ik nou juist niet doen. De TV versterkt dan onnodig veel en wordt dan heel gevoelig voor storing (klik/plop/ratel geluiden) en vooral ruisen. Dat komt door de onnodige hoge versterking. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 27 september 2011 Geplaatst: 27 september 2011 Totaal geen last gehad van klik, plop, ratel of ruis bij de 5 TV's die in die situatie aan de VU's hebben gehangen. De zaak kan dus blijkbaar veel hebben en zo hoef ik de TV-AB's alleen maar te gebruiken voor het aan/uit (en evt. het overschakelen naar een andere bron als DVD, Blue Ray of Max met draaibaar). Alles kan dan verder met 1 AB. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen