jossie67 Geplaatst: 26 september 2011 Auteur Geplaatst: 26 september 2011 Ja ik ontvang wel andere zenders op de Astra 3. Ik heb nu even een factory reset uitgevoerd en ben nu alle transponders opnieuw aan het scannen. Duurt eventjes. Zal zometeen de DiSEqC instellingen doorgeven
icesat Geplaatst: 27 september 2011 Geplaatst: 27 september 2011 Origineel bericht van: jossie67 Ik denk niet dat het signaal is van een andere satelliet Ik zie genoeg andere kanallen. En op mijn San Exploder kan ik het wel zien. Ik zal eens een handmatige transponderscan doen Wat ik bedoel is dat het signaal afkomstig kan zijn van een andere satelliet/transponder wanneer jou DiSEqC instellingen niet goed staan. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat je signaal ontvangt op de poort waar je de Astra 23.5°E op hebt geconfigureerd terwijl die poort eigenlijk Astra 28.2°E is en dus het verkeerde signaal binnenkomt. Je zegt wel andere zenders op Astra 23.5°E te ontvangen maar geeft niet aan of je wel beeld hebt op bovengenoemde fta zenders bijvoorbeeld. Controleer of de juiste DiSEqC poorten zijn ingesteld.
sattools Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Kan de titel ff aangepast worden? Ik word zo ongelofelijk moe van die figuren die de regionale omroepen maar blijven betitelen als zijnde lokale omroepen. Wat is NL 1/2/3 dan? Interne informatiekanalen van het plaatselijke bejaardenhuis? Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen