Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gister even de pli de laatste build op me dm gezet werkt goed :D had ik dat maar eerder gedaan,het volgende wat me niet lukt ik gebruik de Glass16 skin,ik krijg me picon niet werkend op andere skins werkt het wel mijn eigen picons die staan op de hd maar hij wil ze niet uitlezen.

ik gebruik deze instelling /media/hdd/picon/ en deze /hdd/picon deze wilt ook niet werken

iemand anders een tip ?

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

Ik hoop dat je het over de instellingen in piconpath.cfg hebt, die in je /etc map staat. Daarin kan je netjes aangeven naar welk pad gekeken moet worden voor de plaatjes.

Heb je niet overwogen om je picons op een compact flash kaartje te zetten? Zo hoef je bij het zappen niet telkens je harde schijf aan te spreken.

Groet, André

Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)
Ik heb het hier ook even geprobeerd maar hier laat hij de picons wel zien.en bij mij staan de picons op een CFkaart van 1Gb.En dan werkt het op bijna elke skin.

vreemd ik krijg het niet voor elkaar ik gebruik altijd de hdd voor me picons

in de cfg file staat dit

picon = /hdd/piconHD/ dit wilt niet werken heb al verschillende optie's geprobeerd
piconProv = /usr/
piconSat = /usr/
piconOled = /usr/

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

Je zou eens kunnen kijken om ze in de flash te zetten,kijken of het dan wel werkt.Maar dan moet je de picons verwijderen via applicatie,en daarna weer opnieuw installeren maar dan kies je Internal Flash.Verwijder de map picon ook even van de hdd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen