Gast Geplaatst: 29 augustus 2002 Geplaatst: 29 augustus 2002 hallo als ik naar de site ga van mark op de nieuwste settingd te downloaden kom ik iedere keer bij de settings van april maar niet de nieuwste wie weet hoe dit kan of heeft er iemand een adres waar ik de nieuwste settings van mijn philips astra/hotbird kan vinden henk
Gast Geplaatst: 1 september 2002 Geplaatst: 1 september 2002 weet dan niemand hoe dit kan??????????????????????????????????????
Gast Geplaatst: 1 september 2002 Geplaatst: 1 september 2002 Ik bewandel altijd de volgende weg: - In de intro druk ik op "Nieuws" - Klik nu op "Nieuw ! Settings voor Philips (nu ook Monoblock settings)" - Je ziet nu de lijst met de nieuwste settinglijsten. - Zoek nu de lijst die voor jouw van toepassing is en downloaden maar. Succes
Gast Geplaatst: 1 september 2002 Geplaatst: 1 september 2002 hoi bedankt voor de reacktie maar bij mij werkt het niet, ik kom dan bij de settings van 7-4-2002,en als ik hierop klik dan krijg ik te zien dat de url niet meer bestaat met de firmware heb ik geen probleem alleen met de settings ik heb de cookies al verwijderd maardit helpt ook niet henk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen