Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, beste vrienden sat-kenners,

gezien niemand enig antwoord heeft ivm. cardmaster op WINXP, veronderstel ik dat het gebruikte programma zeer onpopulair is, tenzij het persoonlijk wordt en dat vind ik niet kunnen. Mag ik vragen welk programma te gebruiken valt voor het programmeren van de phoenix-programmer gevuld met het irdeto-kaartje,

tbv. het onyvangen van canal+, en dit voor o.s. WINXP. Graag duidelijk antwoord met plaats URL van programma en codes teneinde een Belg tevreden te stellen die weinig of niets weet van sat-ontvangst, maar hierop aangewezen is door gebrek aan kabelontvangst...

Tenslotte kunnen wij hier in Antwerpen ook veel verdragen van jullie...

Waarvoor oprechte dank, karel, Antwerpen.

Geplaatst:

Een goed grote harde schijf in je comp hangen en dan opnieuw de boel opzetten.

Eerst win 98 of me.

Als dit gebeurt is dan xp erop dan kun je namelijk kiezen het oude systeem intact houden.

Dan als je de computer opstart krijg je een boot optie of winxp of normaal de oude windows.

Heb ik hier ook.

Alle programma`s kun je dan gebruiken en je kunt als je wilt ook xp gebruiken.

Werkt goed.

Greeetz cb1

Geplaatst:

Hoi Karel,

heb je CardWizard al geprobeert?

Moest je het niet kunnen vinden let me now en zet eens een email adres in je profiel dan.

Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Geplaatst:

Het programma wat ik op Windows XP gebruik voor de Irdetokaart is FMCard. Werkt goed op mijn PC met XP Karel. Je kan het downloaden bij Duwgati onder Downloads/Archief/FMCard. Oja en " Codes ", je bedoelt zeker een crd file, die moet je zelf even maken of anders op Internet zoeken. 1 Hint, er stond laatst een bij het eendje. Suc6 ermee Karel.

Geplaatst:

Zo gaan wij hier niet met elkaar om helaas. Dit is geen vrijschakelboard. Langzamerhand komt gelukkig het besef door om 1. Nieuwelingen die toch om files vragen niet meer onmiddellijk de huid vol te gaan schelden. 2. Geen keys of URLs naar keysites meer in de replies te vermelden.

Dat doet mij goed.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen