SnijdeA Geplaatst: 27 september 2011 Geplaatst: 27 september 2011 Even een simpele vraag. De kabel bij de DM8000 is een DVI naar HDMI kabel. Daar gaat ook geluid over, merk ik als ik het volume van de TV omhoog breng en downmixing aan heb staan (ik heb de DM rechtstreeks op de TV aangesloten met die kabel). Als ik deze kabel in een versterker met HDMI aansluitingen stop, geeft de DM dan via HMDI ook DD en DTS door ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Old Satterhand Geplaatst: 27 september 2011 Geplaatst: 27 september 2011 Beste SnijdeA, Dat werkt inderdaad, het is gewoon een HDMI aansluiting, alleen is er een DVI connector gebruikt. Dat mag niet van de HDMI maffia, maar het is wel een veel robuuster verbinding. De signalen worden gebitstreamed en de versterker zal dit decoderen en omzetten naar het analoge domein. Je moet dan natuurlijk wel het downmixen uitschakelen.
SnijdeA Geplaatst: 28 september 2011 Auteur Geplaatst: 28 september 2011 Thnx. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen